ايليا جون بزرگ مرد كوچك

آخرين روزهاي ماه رمضان

1391/5/28 13:22
نویسنده : ايليا جون
1,652 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز ماماني براي افطاري منوي غذاهارو در اختيارم گذاشت و از من براي درست كردن افطاري نظر خواست و گفت ايليا جان افطار چي دوست داري تا برات درست كنم من هم كمي فكر كردم وچون تازه ناهار خورده بودم وگرسنه ام نبود گفتم ماماني افطار من  روزه ام چيزي نميخورم......

 

 

چند وقتيه كه ابراز محبتم نسبت به مامان وبابا زياد شده وهر چند دقيقه يه بار ميپرم تو بغل ماماني ويا بابايي وبوسه بارانشون ميكنم

يكي از همون روزها كه تو بغل ماماني بودم ودر حال لاو تركوندن

به ماماني گفتم :مامان جون خيليييييييييييي دوستت دارم

ماماني هم از فرصت سوء استفاده كرد وبه اصطلاح مادر شوهر بازي اش از همين حالا گل كرد

وگفت: ايليا جون هر وقت برات زن گرفتم اونوقت منو بيشتر دوست داري يا خانومتو؟؟؟؟

من هم با تمام انرژي ام گفتم ماماني شما رو (بيچاره همسر آينده ام خوابشو ببينه)

ماماني هم كه معلوم بود خيلي ذوق كرده دوباره سوال كرد: خوب هر وقت بابا شدي اونوقت منو بيشتر دوست داري يا ني ني ات رو؟؟؟؟؟؟

ماماني كه منتظر بود دوباره اونو نام ببرم لبخندي زد ومنتظر جواب موند

من هم با كمي خجالت گفتم: خوب ماماني ني ني ام رو بيشتر از تو دوست دارم

 

واما كلاس موسيقي ......

دو هفته اي كلاسم تعطيل بوده و در اين مدت حسابي تمرين كردم

و خوندن نتهاي سي- لا-سل رو ياد گرفتم والبته ماماني دو سه صفحه بعدي رو هم به من ياد داده تا زودتر بتونم فلوت رو تموم كنم

خلاصه در فلوت خيلي خوب پيشرفت داشتم

ان شاالله كه اين دوره طولاني رو هم هر چه زودتر تموم ميكنم

 

 

 

 

ديروز صبح دير از خواب بيدار شدم بابايي گفت: اگر زود صبحانه ات رو بخوري ميبرمت راهپيمايي روز قدس من هم با طمانينه كامل صبحانه ام رو خوردم ووقتي رفتيم بيرون راهپيمايي تمام شده بود خلاصه به قول مامان جون قسمت نبود....

 

 

پيشاپيش عيد سعيد فطر بر تمامي شما دوستان عزيزم مبارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (68)

مامان احسان
28 مرداد 91 14:00
عیدت مبارک دوستم


مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
28 مرداد 91 14:30
عید سعید فطر بر شما د.وست مهربونم مبارک


اين عيد خجسته بر شما دوست عزيز نيز مبارك
ستاره زندگی
28 مرداد 91 15:19
ماشالله به این شیرین زبونی
مامانی از حالا مادر شوهر بازی


ممنون عزيزم
خوب مادر شوهر بازي هم يه جور هنره.....

لیلا مامان آرمین
28 مرداد 91 16:03
ای جونم به این پسر راستگو. خوب نی نی شو بیشتر دوست داره دیگه مامانی.
عید شما هم پیشاپیش مبارک باشه


عيد بر شما نيز مبارك ممنون از حضورتون گلمدوست عزيزم وبتون برام باز نميشه يعني باز ميشه ولي هيچ پستي نداره...؟؟؟

مامان آمیتیس
28 مرداد 91 17:37
سلام دوست عزیزم. عید فطر مبارک.... نماز و روزهاتون قبول درگاه حق باشه


مامان کیارش
28 مرداد 91 18:21
روزه ات قبول ایلیا جون



نایسل جون
28 مرداد 91 20:52
فدای اون زبونت بشم ایلی جونی


زنده باشي عزيزم
نایسل جون
28 مرداد 91 20:52
مامانش براش زن نگیر


اگر براش زن نگيرم كه دخترت رو كي بگيره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نایسل جون
28 مرداد 91 20:52
آفلین خالههههه جونننن باهشو خاله


نایسل جون
28 مرداد 91 20:53
قربونت برمم روزههه است بچه


نایسل جون
28 مرداد 91 20:53
آره عزیزم خدابهشون صبربده


واقعا مصيبت بزرگي بوده خدا به همشون صبر بده
نایسل جون
28 مرداد 91 20:53
کاش من یه اراده اهنی داشتم


خواستن توانستنه گلم.....
مامان تارا
29 مرداد 91 0:05
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس، بر میهمانان حضرت حق مبارك باد.


مامان ریحان عسلی
29 مرداد 91 2:48
سلام

با آرزوی استجابت نیایش های خالصانه و

مهر قبولی دعاهای شبانه و اجر طاعت و اطاعت و تهذیب نفس،

این عید سعید را به شما تبریک عرض مینمایم


ممنون عزيزم عيد بر شما نيز مبارك
مامان نازنین جون
29 مرداد 91 5:42
خیلی باحال بود
عیدتون مبارک عزیزم
------------------------------------------------

ممنون عزيزم عيد برشما هم مبارك

نازنین جون
29 مرداد 91 5:43
ایلیا جون منم با بابایی رفتیم راهپیمایی ماهم تموم شده بود اما اخراشو دیدم


خوشحالم كه يكي مثل خودم هم هست كه ماشاالله سحر خيزه
نازنین جون
29 مرداد 91 5:44
معلوم شد نی نی خیلی دوست داری ها



بله خاله جون من ني ين ها رو خيلي دوست دارم
ریحانه جون
29 مرداد 91 9:11
عیدتون مبارک.... آفرین به ایلیا جون که درس موسیقی اش رو خوب یاد گرفت... وقتی اومدی حتما فلوتت رو بیار تا برامون کمی بنوازی...


مامان ریحانه جون
29 مرداد 91 9:16
عیبی نداره نوه از بچه عزیزتره.. اگه پسرت نوه ات رو بیشتر دوست داره... معلومه که شما خیلی ایلیا جون رو دوست دارین ، و اون هم خوب فهمیده که بچه خیلی عزیزه ..... اون هم با تمام وجودش این عشق و علاقه رو به فرزندش خواهد داشت....


مامان بیتا
29 مرداد 91 10:09
صدای پای عید میآید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاکترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
عید بر عاشقان مبارکباد.


❤مامان آزی❤
29 مرداد 91 16:25
درودت عزیزم عیدت مبارک
اگر دوست داشتی بیا دیدن سوگل و کیانوش
╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓███▓╪╪
╪╪███████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███████╪╪
╪╪█████████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪
╪╪██████▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓██████▓╪
╪▓█████▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓█████▓╪
╪▓████▓▓▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓▓▓████▓╪
╪▓███▓▓▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓▓████╪
╪▓███▓▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪╪▓████▓▓▓▓▓▓▓██▓╪
╪▓███▓▓▓▓▓███████╪╪╪╪╪╪▓██████▓▓▓▓▓▓██▓╪
╪▓██▓▓▓▓▓▓███████▓╪╪╪╪▓████████▓▓▓▓▓▓█▓╪
╪╪██▓▓▓▓▓██████▓██▓╪╪▓▓█▓▓█████▓▓▓▓▓▓█▓╪
╪╪██▓▓▓▓██████▓▓▓█╪▓█╪▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█▓╪
╪╪██▓▓▓██████▓▓▓▓█▓▓█▓█▓▓▓▓██████▓▓▓▓█╪╪
╪╪▓█▓▓██████▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓█╪╪
╪╪╪█████████▓▓▓▓▓▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓▓██████▓█▓╪╪
╪╪╪████████▓▓███▓▓█▓╪█▓▓▓█▓▓▓▓███████╪╪╪
╪╪╪╪████▓▓████▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓▓█▓█▓▓████╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓█▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓██▓▓▓╪██▓▓▓▓▓▓████╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓▓██╪▓█╪██▓▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓███╪▓█╪███▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪████▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪▓████▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪▓██▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓██▓╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪███▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓████╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪▓███▓██████╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓███╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪██████▓██╪╪╪╪╪╪╪╪▓█▓▓▓████╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪╪▓██████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██████▓╪╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪

ممنون عزيزم حتما ميام بسيار زيبا بود

تارا
29 مرداد 91 18:11
مامانی من پرسیدم واسه شیرینی و گفتن اشکال نداره
تو شیراز هم شیرینی رو هم توی عزاداریا میدن هم توی عروسی
منم اولش خیلی دو دل بودم واسه شیرینی اما قانع شدم!
از توجهتون ممنون


نوشین مامان ایلیا
29 مرداد 91 19:18
عزیزم خیلی خندیدم از روزه رفتن ایلیا.ببخشید نمی تونم زیاد بهتون سر بزنم درگیر اسباب کشی هستم اونم با ایلیا


ممنون كه به يادمون بودي موفق باشي گلم
زهره مامان آریان
30 مرداد 91 1:58
عیدتون مبارک.
نماز روزه هاتون قبول


نماز وروزه هاي شما هم قبول باشه عزيزم
زهره مامان آریان
30 مرداد 91 2:00
مامان خانوم از الان مادرشوهربازی؟؟؟؟؟؟
فکر نکنم اون موقع دیگه بچه هامون ما رو تحویل بگیرن


هيييييييييي خواهر از الان غصه دارمون نكن ..
مامان محمد و ساقی
30 مرداد 91 12:37
سلام.خیلی قشنگ نوشته بودی
به به این پسری هنرمند هم هست.گویا مامانش هنرمندتره
منم خیلی فلوت دوست دارم.همیشه دوست داشتم یاد بگیرم.ولی نشد
ایشا... مادر و پسر اوقات خوبی داشته باشید.
مادر شوهرم همیشه می گفت:پسرها تا زمانی که مجرد هستند مامانشونو دوست دارند بعد از ازدواج به زنشون دل می بندند.
بیچاره مادر شوهرم


نظر لطفتونه گلم
خوب به هر حال مادر شوهرها با تجربه ترند اگر اينطوره براي ايليا زن نگيرم....
متین مامی ایلیا
30 مرداد 91 15:41
عیدتون مبارک
قربون نی نیت اخه تو خودت که هنوز نی نی هستی عزیییییییییییییییییییییییزم
یه عالمه بوس واسه موسیقیدان کوچولومون


عيد بر شما نيز مبارك
ممنون خاله جون مهربونم خيلييييييييي دوستتون داريم
مامان ظریفه
30 مرداد 91 16:16
سلام وبلاگ قشنگی دارین.

میشه خواهش کنم به آیلین من رای بدین تو این مسابقه برنده شه؟

http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php

توی نظرات بگین آیلین شماره 9

زحمتی نداره یه لحظه رای بدین دیگه....

باید آدرس وبلاگ یا سایتتونو حتما بزارین تا رایتونو بپزیرن

امروز آخرین فرصتشه

[بوسه][بوسه][بوسه]



شرمنده گلم من به يه دوست ديگه راي دادم خوشحالم از حضورتون .....
مامان محمد و ساقی
30 مرداد 91 17:00
سلام.ممنون از کامنت های زیبات عزیزم.
راستی کامنتی که من برات گذاشتم کو؟


خواهش ميكنم گلم شرمنده الان تاييد ميكنم
مریم--------❤
30 مرداد 91 17:25



مریم--------❤
30 مرداد 91 17:26
سلام عزیزم
قرآنو ختم کردی؟


نه هنوز ولي زياد نمونده آخرهاشم
نوشین مامان ایلیا
30 مرداد 91 19:34



ممنون عزيزم
مامان نازنین جون
30 مرداد 91 19:50



ممنون گلم
آنیتا
30 مرداد 91 21:05
سلام عزیزممممم
عیدتون مبارکککککککک
خیلی شیطونی ایلیا جون
بووووووووووووووس
مرسی مامانی که نگرانمون بودین چند روز بود نمیتونستم وبلاگتونو باز کنم کامنت بذارم


خوشحالم كه خوب وسلامت هستيد وممنون كه پيشمون اومديد دوستتون دارم ايلياي گلم رو ببوسيد
مامان کوروش
31 مرداد 91 0:59
ای جان ایلیا جون انقدر شیرین زبونی بچه ها خیلی باهوشن یه جوابهای به ماها میدن که میمونیم چی بگیم


مامان آیدین
31 مرداد 91 4:05
عیدتون مبارک باشه ای جونم چه خاطره بامزه ای قربون پسر شیرین عسل بشم من


مامان محمدرهام جون
31 مرداد 91 14:25
خیلی بامزه بود که افطار روزه بودی ایلیا جونم.

قربون پسر با محبت ومهربونم برم من که عاشق مامانشه.مامانی این چه سوالایی بوده بچه رو توی منگنه نذارخیلییییییییی کیف کردمومرسی


خوب بايد بپرسم تا تكليفم مشخص بشه ببينم زن براش بگيرم يا نگيرمدوستتون دارم
مامان محمدرهام جون
31 مرداد 91 14:30
راهپیماییتونم قبول باشه که خیلییییییییییی خسته شدینخسته نباشید

آفرین به موزیسین کوچولو وخوشگل خاله


ممنون خاله خيليييي خسته شدم
ممنون از اينهمه لطفتون
مامان محمدرهام جون
31 مرداد 91 14:32











ممنون عزيزم شرمنده ام كرديد با اينهمه محبتتون
سپیده
31 مرداد 91 15:38
سلام. با تشکر از رای شما


maman sonia
31 مرداد 91 17:10
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


مامان ریحانه جون
31 مرداد 91 17:10
ببخشید شارژ لب تاب تموم شده بود... @};

-----------------------------------------------


مریم--------❤
31 مرداد 91 18:12
سلام
نه بابا هیچی نشد نتم قطع شد
راستی من منظورم این بود که روز 28 رمضان قرآنو ختم کردماشتباه فهمیدی فکر کنم


نوشین مامان ایلیا
31 مرداد 91 19:05
عزیزم ممنون که زود به زود به ما سر میزنی و ما رو خوشحال میکنی


خواهش ميكنم گلم انجام وظيفه است
ژاله
31 مرداد 91 23:37
سلام من ژاله هستم
خواهر زاده مریمموبتون خیلی نازه من با اجازه شما رو لینک کردمخوشحال میشم منو هم به لیست دوستاتون اضافه کنین و به منم سری بزنین


حتما عزيزم ممنون كه به ديدنمون اومديد
مام پارسا
1 شهریور 91 4:03
سلام سلام سلام.
عیییییییییییییییییییییییییییییییدتون با تاخیر مبارک.


عيد بر شما نيز مبارك عزيزم
مام پارسا
1 شهریور 91 4:03
خوبید ؟چه خبر؟
مامانی خوش میگذره.
دلم براتون تنگ شده بود.
شمال نیومدید؟


خوش باشيد گلم ما هم دلمون خيلي براتون تنگ شده بود
نه شمال نيومديم هر وقت اومديم خبرتون ميكنيم...
مام پارسا
1 شهریور 91 4:04
راستی مرسی بابت اون همه کامنت پر از مهرتون


مام پارسا
1 شهریور 91 4:06
مامانی با عرض پوزش شماره تون رو سیو نکردم از گوشی خونمون پاک شد.
موبایلت رو دارم که بدبختی اینجاست تو فقط سیم کارت داری و اونم به تنهایی فایده نداره.بیزحمت شماره منزل لطفاً


چشم ميام شمارمو ميدم براي اين موبايلم هم اگر دوستان مرحمتي كنند ويه گوشي برام بخرند تا عمر دارم ممنونشون ميشم چون با خساستي كه دارم فعلا از من بخاري بلند نميشه
مام پارسا
1 شهریور 91 4:07
ایلی جان خوبی خاله؟
چه می کشی از دست مامانت؟
نه ببخشید منظورم این بود که چه می کنی با مامانت؟



ممنون خاله جون خوبم چه عجب بالاخره اومديد
مام پارسا
1 شهریور 91 4:09
مرضیه جونم بای
ایلیا جونم بوسسسسسسسسسسسس


ممنون عزيزم از اينهمه لطفتون نسبت به ما دوستتون داريم يه عالمه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس باي
مامانی
1 شهریور 91 8:12
قربون صداقتت برممممممم

سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟
طه عزیزم 6 ماهه شد منتطر حضورت هستم



به روي چشم عزيزم
مامان نیره
1 شهریور 91 12:58
ای بلا فکر کنم بچمو روش نشد بگه زنمو بیشتر دوس دارم رعایت کرد ولی تو سوال بعدی رودبایستی کنار گذاشت


احتمالا همينطور بوده
نرگسی
1 شهریور 91 15:00
سلام مامانی .. شرمنده ام .. آخه آدرس جدیدتونو نداشتم .. همین الان اولین کاری که کردم این بود که آدرسو درست کردم تا زود زود بیام ..


ممنون عزيزم خوشحالمون كرديد دلمون برات تنگ شده بود
تک خاله کوثر جونی
1 شهریور 91 18:59
قسمت مادر شوهر جالب بود!


عزيزم وبتون برام باز نميشه ممنون از حضورتونXX
نرگسی
1 شهریور 91 21:04



X
فریبا مامان حسام
1 شهریور 91 23:58
وااااااای مردم پدر مهربون.
نی نی ت رو بیشتر دوست داری؟

افطار هم که روزه بودی نه؟
حسام منم دو ساله روزه س.هههههه
قربونت بشم با این بلبل زبونیات.


خوب ديگه فقط يه عروس مهربون كم داريم كه جنسمون جور شه هييييييي امان از دست اين مامانم كه نميذاره زن بگيرم.........
مامان پریسا
2 شهریور 91 0:06
سلام عزیزم خوبی.
عیدتون مبارک
ایلیا جون خوبه؟


عيد بر شما هم مبارك گلم @};
مامان پریسا
2 شهریور 91 0:07
ای ناقلا پس شما موقع افطار روزه میگرفتی؟؟؟؟؟


بله براي ما بچه ها سر وتههههه همه تا افطار روزه ميگيرند ما موقع افطار.........

مامان پریسا
2 شهریور 91 0:09
به به از این جواب دندان شکن.
اخه مامان خانم نمیدونی مغز بادم از خودش شیرین تره . حالا ببین ایشالله چقد نوتو دوست داری که اصلا پسرتو فراموش میکنی


هر چيزي جاي خود دارد هر دو تاشون عزيزند...واي فكرشو كن من نوه دار شم يعني تا اون موقع هستم جيگرشوووووو.....
مامان پریسا
2 شهریور 91 0:10
ایشالله ایلیا جون جزئ موزیسین های بزرگ جهان میشن


ان شاالله همه بچه ها تو تمامي مراحل زندگيشون موفق باشندX
مامان پریسا
2 شهریور 91 0:11
راستشو بگو ایلیا بیا در گوشم بگو. مخصوصا" اروم خوردی؟؟؟؟


نه خاله جون موقع افطار روزه بودم قبل وبعد افطار من ميخورم.....

مامان پریسا
2 شهریور 91 0:11



X
مامانی درسا
2 شهریور 91 1:45
اول عیدت مبارک و بعدش این وروجکو هزار ماشاالله چه بلایی شده ...... ایلیا یی زنده باشی


عيد بر شما هم مبارك عزيزم خوشحالم از حضورتونX
نوشین مامان ایلیا
2 شهریور 91 12:37



X:
الهه مامان رادین
3 شهریور 91 0:05
عزیزم ماشالا هر روز داری خوشمزه تر میشی تو حرف زدن و شیرین کاری ماشالا راهپیمایی تم قبول باشه


ممنون خاله جون مهربونم ان شاالله قسمت خودتون بشه
مامانی وروجک
3 شهریور 91 0:42
ای پسر اینده نگر مامان دوست چه خوب که دل مامانی و بابایی رو بدست میاری و بوسه بارونشون میکنی و از محبتت سیرابشون میکنی دمت گرم!قربون دل کوچیکت که نی نی ت رو بیشتر دوس داری!اینا هم برای تلاشت تو موسیقی


ممنون گلم بوسسسسسسسسسسسسسسسسس براي ارميا جون ومامان مهربونش
مامان اتنا
4 شهریور 91 13:41
eideton ham mobarak.


ممنون گلم :