ايليا جون بزرگ مرد كوچك

ایلیا جون بزرگ مرد کوچک

1394/6/13 17:23
نویسنده : ايليا جون
1,636 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد از مدت زمان بسیار طولانی بالاخره نتمون وصل شد....ب دلیل اینکه غیبتم طولانی بود خلاصه ای از پیشرفتهام رو میگم :

1-خواندن و نوشتن:امسال کلاس اولم رو به اتمام رسوندم واز مهر ماه به کلاس دوم میرم

2-بین سازهای موسیقی ویولن رو انتخاب کردم وتا حدودی میتونم بنوازم

3-دوره های آموزش شنا رو هم در تابستان امسال به پایان رسوندم .

4-بعضی از مسئولیتهای سارا خانوم مثل مواظبت از اون روهم قبول کردم

آبجی خانوم انقدر شیطون و ناقلاست که اجازه نمیده من اوقات فراقت بیشتری داشته باشم

این هم من وسارا جون

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

پریسا
16 شهریور 94 16:59
سلام وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16
مامانی حلما
21 مهر 94 11:21
سلام به به تعجب اومدین دلمون تنگ شده بود / پیش ما هم بیاین ................................... ممنون که فراموشمون نکردید