ايليا جون بزرگ مرد كوچك

دوران كودكي من

1391/6/2 16:37
نویسنده : ايليا جون
2,032 بازدید
اشتراک گذاری

اسم يكي از بهترين دوستان من ديناست 

دينا جديدا براي عروسي عمو جونش لباس عروس خريده

ماماني وقتي لباس عروس  دينا  رو  ديد به بابايي گفت : عروس خانوم كه لباسش حاضره  بريم يه دست كت وشلوار براي ايليا جون بخريم  بشه آقا دوماد

بعد رو به من گفت:ايليا جون ميخواي دينا خانوم عروست بشه؟؟؟؟؟؟؟؟

من هم با تمام انرژي گفتم نه ....

ماماني گفت چرا پسرم ديناخانوم خوشگله تازه لباس عروس هم كه داره نميخواي برات بگيرمش؟؟

گفتم :من ميخوام هفت تا زن بگيرم ماماني گفت :حالا چرا هفت تا ؟؟؟

گفتم آخه ميخوام هفت تا زن بگيرم تا دل دينا بسوزه...



برداشت ماماني!!!!!!!!!!!!!!

معلومه كه اين پيشنهاد قبلا از جانب ايليا جون به دينا خانوم داده شده بود و با جواب منفي عروس خانوم مواجه شده

بنابراين ايليا جون تصميم به گرفتن هفت تا زن كرده كه به دينا ثابت كنه كه سخت در مورد انتخابش اشتباه كرده وخيلي ها حاضرند زنش بشوند........

 

 

 اين هم عكسهاي من در حال رنگ آميزي كتابم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (131)

باران قلنبه
2 شهریور 91 16:36
عزیزم خیلی هنر مندی میشه به وب دخمل منم بیایی کارت دارم یادت نره
منتظرما


ممنون از حضورتون هر چند كوتاه بود......
مامان محمد و ساقی
2 شهریور 91 16:59
نمیدونم از کجا این حرفها رو به ذهنشون میرسونن.ماشا... بچه ی باحالیه


مامان محمد و ساقی
2 شهریور 91 17:00
عزیزم.تو وبم پر از عکسهای منه.
تو گردش فومن به ماسوله و لحظاتی کنار سفیر رود هم عکسم رو گذاشتم.



من چون تازه باهاتون آشنا شدم عكسهاتونو تازه ديدم واز پستهاي خيلي قبلتون ديدن نكرده بودم
مامان محمد و ساقی
2 شهریور 91 17:02



مامان آمیتیس
2 شهریور 91 17:09
چه بامزه ایلیا جون واقعا 7 تا زن میخوای


فعلا كه براي سوزوندن دل دينا خانوم اين تصميم رو گرفتم حالا هر چي قسمت
مامان آمیتیس
2 شهریور 91 17:11
ایشالا گل پسرتو تو لباس دامادی ببینی


ان شاالله البته فقط يه بار نه هفت بار....
مام�ن آمیتیس
2 شهریور 91 17:12



ممنون گلم دوستتون دارم
مامانی
2 شهریور 91 20:43
اوا پسلی 7 تا رو چیکار داری؟

1کی بس نیس؟ قربونت برم
---------------------------------------
قربون اشتهاي پسرم برم كه انقدر پر اشتهاست
نرگسی
2 شهریور 91 22:49
ای ول ایلیا جون خوب جواب این دخترای لوس و از خود راضی رو میدی ..
ولی حالا خودمونیم یکم کوتا بیا 7 تا رو از پسش برنمیای ها ..


خواستم حال دينا رو بگيرم حقييقتا كه تو يكي اش ميمونم.......
نرگسی
2 شهریور 91 23:36
میرم هنوز .. مامانی برو خصوصی بگم چرا ..


باشه گلم
نرگسی
2 شهریور 91 23:41



نرگسی
2 شهریور 91 23:41
نه خبری نیست ..


نرگسی
2 شهریور 91 23:49
انشالله ..


نرگسی
2 شهریور 91 23:57
واااااااییی مامانی من چجوری جواب بدم این همه بوسو ..



قربونت برم عزيزم شما يكيشو هم جواب بديد براي من يه دنيا مي ارزه
الهه مامان رادین
3 شهریور 91 0:03
ای جاااان 7 تاااااااااااااااا Oعزیزم فکر کنم بیشتر از 4 تا مجاز نباشی هاااااااا


اي واي خاله جون خوبه يادآوري كرديد آخه من كه از قانون چيزي نميدونم حالا موندم با اين همه خاطر خواه هام چه كنم دل كدومشونو بشكونم
مامانی وروجک
3 شهریور 91 0:39
سلام.به چه شاه دومادی!ایول به این جذبه خوب اومدی سیاستو پسر افرین!



خوب ما اينيم ديگهههههههههههه;-@}
مامان بهراد
3 شهریور 91 2:23
عزیز خاله دلم برات یه ذره شده بود..............
بوووووووووووووس بووووووووووووووسسسسسس


من هم دلم خيلي براتون تنگ شده بود ممنون كه اومديد
مامان امیر مهدی
3 شهریور 91 3:12
قربون پسر خوش اشتهام برم.فدات شم 7 تا یه خورده زیاده از پس خرج و مخارجش بر نمی یای ها



چرا خاله جون برميام همشونو شاغل انتخاب ميكنم
مامان احسان
3 شهریور 91 6:15
ای جووووووووووووووووووووونم کار خوبی می کنی خاله دختری که پیشنهاد تورو رد کرده لگد به بختش زده ..
اوووووووووووو کلی دخملی پشت در خونتون صف کشیدن حالا این دینا خانوم ناز می کنه..


هييييييييييي روزگار حالا بذاريد بترشه زماني قدر منو ميدونه كه ديگه دير شده
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
3 شهریور 91 7:23
ای جووووووووووووونم
خوب کاری میکنی خاله جون
خیلی دلش بخواد همچین گل پسری بشه دومادش


ممنون خاله جون حيف كه دختر نداريد...قدر زر زرگرگر شناسد كيه قدر بدونه.......
مامان محمدرهام جون
3 شهریور 91 8:52
7تاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟پس معلومه خیلی پولدار شی
خیلی بانمکی ایلیا جونمفدای خودت وسخنان نابت


زنده باشي عزيزم خرجي ندارند كه آخه لاغري تو بورسه زياد غذا نميخورند
مامان محمدرهام جون
3 شهریور 91 8:52
موفق باشی نقاش کوچولو


ممنون گلم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان پریسا
3 شهریور 91 10:50
سلام الیا جون خوبی عزیزم.
مامان ی خوب هستن؟


ممنون خاله جون دوستتون داريم
مامان پریسا
3 شهریور 91 10:51
چشششششششششششمم روشن!!!
ایلیا!!!!!!!!!!

7 تا زن ؟؟؟؟؟؟؟؟


چشم دلتون روشن خاله جون كي گفته زياده يارانه شونو ميگيرم خرجشونو ميدم........هههههههههههه
مامان پریسا
3 شهریور 91 10:52
فقط حواست باشه دور و بر خونه ی ما آفتابی نشی ما دختر نمیدیم!!!!!


اي واي چرا خاله جون ضرر ميكني ها پسر خوب كم پيدا ميشه مخصوصا مادر شوهر خوب كم پيدا ميشه اگر نظرتون عوض شد خبرم كنيد تا از ليست هفت تاييم جا نمونيدD
مامان پریسا
3 شهریور 91 10:53
چه کتاب نقاشی قشنگی داری گلم

حتما" نقاشیت هم عاااااااالیه




قابلتونو نداره
مامان پریسا
3 شهریور 91 10:53
راستی من هم اپم
خبر دادم چون این فرق فکوله


به روي چشم حتما ميام
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:49
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید
شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه
حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید
خوشحال میشیم



ممنون گلم موفق باشيد
مامان ستایش و ساجده
3 شهریور 91 12:57
سلام مرسی خاله از حضورت
ببخشید دیر جواب دادم
دوست دارم خوشگلم موفق باشی




مامان ملیکا
3 شهریور 91 14:16
خوشگل که هستی حتما بهت میدن گلم







خاله جون ممنونم شما چي حاضريد دخترتون يكي از هفت تا باشه
مامانی
3 شهریور 91 15:54
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟
بروزم عکسای سیسمونی پسلی رو گذاشتم منتظرتم



به روي چشم حتما ميام
مامان ایلیا گلی
3 شهریور 91 16:52
ههههههههه..ایلیا جون حالا نمیشه 10 تاش كنی رند بشه.....
چه خبرته پسر لااقل یکی رو دینا بگیر...تا 7 تا خوب دیگه دینا ترکیده از حسودی چیزی دستت رو نمیگیره


نه خاله جون 10 تا بشند دعواشون ميشه نميتونم كنترلشون كنم
مامان پریسا
3 شهریور 91 19:37
در صورتی نظرم تغییر میکنه که دخترم سو گلی بشه همین!!!!!


خوب خاله جون همه عروسهام سوگلي اند ديگه وگرنه خواستگارهام زيادند

مامان پریسا
3 شهریور 91 19:38
نه تازه یه چیزی هم یادم اومد.
دخترم یکی یک دونه هستش.
من هم راه دور نمیدم یا خودم میام یا دامادمو میارم


نه نميشه خاله جون زودتر تصميمتون رو بگيريد كه فقط يه جاي خالي مونده
مامان پریسا
3 شهریور 91 19:39


ما که یک عااااااااالمه دوستتون داریم






ما هم خيلييييييييييي دوستتون داريم
مامان نازنین جون
3 شهریور 91 20:19
اخی چیگرتو خاله خیلی زیاد نیست خاله جون؟

نه خاله جون عدد هفت مقدسه براي همين من هفت رو انتخاب كردم اصرار هم نكنيد بيشترش نميكنم
مامان نازنین جون
3 شهریور 91 20:19
پست خیلی قشنگی بود مامانی دستتون درد نکنه


خواهش ميكنم عزيزم ايليا جونه ديگه من فقط مينويسم...
مامان نازنین جون
3 شهریور 91 20:20
پست بالایی پند هایی که واسه ایلیا جونی نوشتین خیلی قشنگ بود خیلی




چشماتون قشنگه عزيزم
نازنین جون
3 شهریور 91 20:22
منم یه لباس عروس دارم
اما نمیزارم مامانی بپوشه تنم
انگار ساتنش تنم و اذیت میکنه
نمیدونه مامانم علتش چیه فقظ روز 3 شعبان گمونم پوشیدم رفتیم چشن بعشم یه عروسی فرداشبش به زور ..دیگه نزاشتم مامان ببپوشه تنم



اي واي چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هر چند همينطوري كه كلي طرفدار داري لباس عروس كه بپوشي ديگه چي ميشي......

مامان نازنین جون
3 شهریور 91 20:23
این گلها هم تقدی مامانی


ممنون عزيزم خودتون گليد
نازنین جون
3 شهریور 91 20:28
اوه یکی از هفت تا؟
اوه عروس رفته گل بچینه
عروس باید درس بخونه
چه شرایط سختی داری خاله جونی خداییش سخته


فرناز
4 شهریور 91 12:57
سلام
خوبید؟
چیییییییییییییی؟
7 تا واااااااااااای خداجون
------------------------------
مامان ایلیا جون
برای مشاهده مدل های درخواستی خودتون تشریف بیارید


ممنون عزيزم
مامان اتنا
4 شهریور 91 13:40
salam azizaye man khobid dele manam tangid pesare golet khobe az taraf man behesh bego kale goft khoda yeki yar yeki.bazam miyam pisheton.inam ye alme bos albaloee


ممنون عزيزم اين مال گذشته ها بود عزيزم واين سال وزمونه ديگه تعداد يارها به حد تيم ملي رسيده مردم يه يار دارند و.......:
ریحانه جون
4 شهریور 91 13:51
آفرین ایلیا جون خیلی قشنگ رنگ آمیزی کردی...
مگه فیلم خداحافظ بچه رو ندیدی؟ زن دوم دردسره ..!!! تا چه برسه به هفتمی....
البته همه رو یه جا می تونی بگیری تا کمی دردسرت کمتر شه...!!!!:

ممنون از راهنماييتون زن دايي جون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
4 شهریور 91 14:30
افرین به ایلیا جون که کم نمیاره


مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
4 شهریور 91 14:31



ممنون عزيزم خيلي دوستتون دارم
ستاره زمینی
4 شهریور 91 22:04


ای جان .حالا چرا 7تا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


به خاطر مقدس بودن عدد هفت گفتم هفت تا .....
ستاره زندگی
5 شهریور 91 1:41
آخی چرا دل پسر خوش قیافه مون شکونده


هييييييييي خاله جون لگد به بختش زده ديگه
ستاره زندگی
5 شهریور 91 1:42
راستی ایلیا جون
اگر خواستی داخل ایران زن بگیری،بدون خاله بیشتراز4تانمیتونی


ايرادي نداره 4 تا تو ايران ميگيرم 3 تا هم خارج از كشور تا مشگلم حل شه
مامان فرنيا
5 شهریور 91 8:26
من هم با كارهاي اين گل پسر موافقم قدر اين گل پسر هنرمند را بايد دونست به اين راحتيها هم به كسي نديدش خوشم مياد خيلي مغروره
نقاشيت هم عاليه افرين كه باحوصله و زيبا رنگ ميكني


ممنون خاله جون حالا كه انقده از من تعريف كرديد حاضريد دخترتونو به من بديد....
مامان نیره
5 شهریور 91 8:51
الهی .هفت تا وای چه خبره
چقدر خندیدم اره حتما دلش می سوزه باید از خداش باشه شوهر مثل تو گل پسری.


گفتييييييييي خاله جون كيه قدر بدونه حالا بذاريد بترشه تا قدر منو بدونه
مامانی حلما
5 شهریور 91 9:28
عجب پسر تنوع طلبی هستی . کم کم دارم پشیمون میشم آخه میخواستم دخملمو بهت بدم !!!


اي واي خاله جون هفت تا كه زياد نيست آخه چرا پشيمون شديد؟؟؟؟؟
مامان مانی
5 شهریور 91 10:09
قربون ایلیا جون با هفت زنش .... عزیزم شاد باشی ....


ممنون گلم
مامان ایلیا نفس
5 شهریور 91 13:04


مامان امیرحسین و امیرعلی
5 شهریور 91 13:48
سلام دوست خوب و مهربونم.خوبین؟ببخشید دیر اومدم پیشت نبودم.


ممنون از اينكه به يادمون هستيد دوستتون دارم
مامان امیرحسین و امیرعلی
5 شهریور 91 13:48
وااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییی
7 تا زن تو این گرونی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از الان پولاتو جمع کن


خاله جون فكر اون جاها رو هم كردم ميخوام زنهاي شاغل بگيرم كه براشون پول خرج نكنم.....
مامان امیرحسین و امیرعلی
5 شهریور 91 13:49
آفرین پسرم چه قشنگ نقاشی میکنه.


چشماتون قشنگه گلم
خاله سنا
5 شهریور 91 15:07
عزیزمـ چه دامادی


قابلدار نيست.....
مامان آمیتیس
5 شهریور 91 16:48



X:
مام پارسا
6 شهریور 91 2:17
به به مامان ایلیا جان می بینم که هول شدی.
چه خبره؟
مگه قرار نبود منتظر بشی تا من دختر دار بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خوب حلوا نقد به از نسيه ....D
مام پارسا
6 شهریور 91 2:21
الهی فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بشم من با اون زبون شیرینت.
آره خاله جون منم باهات موافقم.باید حق این دختر های لوس و پر توقع امروزی رو گذاشت کف دستشون.
خاله تو برو ما پشتتیم.


ممنون خاله جون كه پشتم هستيد اين ماماني كه هيچ به فكرم نيستD
مام پارسا
6 شهریور 91 2:21
این دینا خانومه خیلی هم دلش بخواد که زن ایلیا جون ما بشه


هييييييييي خاله جون ....قدر عافيت آن داند كه به مصيبتي دچار شود حالا هر وقت ترشيد قدر منو ميدونه...
مام پارسا
6 شهریور 91 2:24
تازه خاله جون یک دلیل دیگه ای که من با 7 زنه شدنت موافقم اینه که مامانت صاحب 7 تا عروس بشه تا حالش حسابی جا بیاد.
چه کیفی میده دیدن صحنه ای که هفت تا عروس افتادن به جون یه مادر شوهر که احتمالاً اون موقع پیر هم شده.
آی بخندیم


اون ماماني كه من دارم از پس هفتاد تاشون هم بر مياد هفت تا كه سهله براي همين هفت تا ميگيرم كه حداقل يكيشون از دست مامانم جون سالم به در ببرند...
D:

مام پارسا
6 شهریور 91 2:25
حالا خرج 7 تا عروسی و 7 تا خونه تهیه کردن یک طرف...... اون موقع این مامان خسیست می فهمه که پول یدونه گوشی ناقابل موبایل در مقابل این همه خرج هیچه.


از ماماني كه بخاري بلند نميشه شايد هفت تا عروسش پولهاشونو روي هم بذارند يه گوشي براش بخرند ...
مام پارسا
6 شهریور 91 2:26
فدای تمرکزت بشم من الهی عزیز دلم.


خدا نكنه زنده باشيد
مام پارسا
6 شهریور 91 2:27
چه کیف خوشملی داری جیگررررررررررررر


قابل شما رو نداره البته اگر صاحبش دل داشته باشه..
مام پارسا
6 شهریور 91 2:27
چه با حال پارسا هم همین مداد رنگی پیکاسو رو داره ، چه تفاهمیییییییییییییییی


X
مام پارسا
6 شهریور 91 2:29
بیاید با هم بگردیم ببینیم دور و بر دیگه چیزی نمونده که من توجه نکرده باشم.
ای وای مرضیه جون پس روسریت کووووووووو؟
عکست افتاد روی شیشه میز


مام پارسا
6 شهریور 91 2:30
به جان خودم باور کردی و رفتی عکسا رو دیدی
نگو نه که باورم نمیشه


جان خودم رفتم چك كردم.....
گير آوردي ما رو خواهر

مامان نازنین جون
6 شهریور 91 14:18

به یادتون بودیم مامانی گل و ایلیا جون ..همین @};


مامان کوروش
6 شهریور 91 14:46
ای جان ایلیا جون چقدر تو بامزه ای هفتا چه خبرهاتفاقا خوبه خیلی خوب مامانت سرش حسابی گرم میشه


آره خاله جون به خاطر مامانم هفت تاشون كردم وگرنه يه دونه هم براي من زياده....
متین مامی ایلیا
6 شهریور 91 15:52
خیلی با نمک بود
فکر کنم چون یکی یدونه هستش میخواد هفت تا زن بگیره واسه مامانش جبران کنه
خدا به دادت برسه مامانی هفتا عروس و میخوای کجای دلت بذاری


ریحانه جون
6 شهریور 91 18:25



مامان امیر مهدی
6 شهریور 91 22:29

پیش ما هم بیاین

مامان آیدین
7 شهریور 91 1:58
خسته نباشید مادر شوهر هفت تا عروس قربونش برم با این حرف زدنش


مامان کیارش
7 شهریور 91 9:34
خاله جون می خوای رکورد بشکنی ها



مام پارسا
7 شهریور 91 17:32
ای بابا حالا که من هستم تو نیستی؟
بیام بزنمت؟


ثواب ميكني خواهر قلنجم ميشكنه...
مام پارسا
7 شهریور 91 17:33
ایلیا جون مامانو ندیدی خاله جان؟


چرا خاله جون ميگن رفته سفر...ولي از ترس شما صداش در نمياد
فاطمه مامان آیلین
8 شهریور 91 0:13
خیلی ماجرای جالب بود سلام ایلیا گلم چطوری خاله ؟ دلمون واست تنگ شده بود.


زود به ديدنتون ميام كمي سرم شلوغه
ماجرای های حمیدرضا
8 شهریور 91 0:34



مام پارسا
8 شهریور 91 12:35










اینو براتون فرستادم شاید زودتر بیاید

ممنون گلم شرمنده اينهمه محبتتون هستم خيليييييييييي دوستتون دارم*:

مامان تارا
8 شهریور 91 17:01
وااااااااای ایللللللللللللللیا 777777777تا زن میخوای بگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
خودمونیم مثل اینکه دینا خانم بدجور حالتو گرفته هاااااا؟؟؟

بیا عکسای دخملی منو ببین شاید پسندیدیش


حتما ميام حالا اگر پسنديدم حاضره با 6 تا ديگه بسازه؟؟؟؟؟؟؟؟.....
مام پارسا
9 شهریور 91 11:09



مامانی
9 شهریور 91 14:13
سلام عزیزدل
خوبی خانومی؟ من وطه بروز شدیم منتظرتیم



نوشین مامان ایلیا
10 شهریور 91 23:43
اومدم ایلیا جون رو ببینم و برم به بقیه کارهام برسم


ممنون عزيزم كه به يادمون هستيد
مام پارسا
11 شهریور 91 0:56
ایلیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مرضیههههههههههههههههه
کجاییدددددددددددددددددددد؟


اومديمممممممممممممممم
مامان آمیتیس
11 شهریور 91 1:00



سمیرا مامان امیرین
12 شهریور 91 9:42
ای جونم ایلیا جون.


سمیرا مامان امیرین
12 شهریور 91 9:43
مامانی مگه من برای این پستتون نظر نزاشته بودم؟گذاشته بودما..الان پیداش نکردم!امان از دست این نی نی وبلاگ.


مسافرت بودم تازه اومدم شرمنده دير تاييدش كردم...
مامان فرنيا
12 شهریور 91 11:26
اره عزيزم دخترم را ميدم اما بشرطي كه از خير 7تا بگذري و به يكدونه اما خوب و مثل خودت گل قناعت كني


سمیرا مامان امیرین
12 شهریور 91 16:58
خواهش میکنم.منم از شما تشکر میکنم بابت محبتاتون ...و از اینکه همچین دوستای مهربونی مثل شما دارم واقعا" خوشحالم و دوستتون دارم.



مام پارسا
12 شهریور 91 17:28
ایلیا جون مامانو یه هلش بده بلکه دوباره روشن بشه و بیاد


خاله جون من هلش دادم اگر ني ني وبلاگ همراهي كنه ديگه داره كم كم روشن ميشه
مام پارسا
15 شهریور 91 16:08
هورررررررررررررررررررررررررررررررا نی نی وبلاگ وصل شد.
انگار دوباره متولد شدم.دیگه داشتم به پوچی می رسیدم.
پس یه سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام اساسی


سلااااااااااااااااام ممنون كه اومديد
nicel
15 شهریور 91 17:42
سلام خوبی عزیزمم
نه بابا فیلم عروسی گریه نداره ولی شوهر عمه ام که چند ماه پیش مرد توش بودد همه یادشش افتادن جیگرشون کباب شد


خدا رحمتشون كنه....
nicel
15 شهریور 91 17:43
خوبی گلم ببخشید یانقدر دیر اومدم


خوشحالم كه اومدي
nicel
15 شهریور 91 17:43
همه پیشنهادات واسه مهددددد عالی بوددد
nicel
15 شهریور 91 17:43
چشممم دیگه به پارسا چشم ندارم


آفرين دختر خوب
مامانی
15 شهریور 91 20:45
سلام خانومی خوبی؟ بروزم خوشحال میشم تشریف بیاری




به روي چشم اومدم
مامان نيما
16 شهریور 91 11:34
بابا ايول خوب از پس زبون دخترا بر ميايي . ولي عزيزم ديگه 7 تا زياده


خوب خاله جون يه پسر وهفت تا عروس خوش به حال ماماني....
مامان نيما
16 شهریور 91 11:34
چه با دقت داري رنگ آميزي ميكني


مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 شهریور 91 11:53


ممنون كه به يادمون بوديد
مامان اتنا
16 شهریور 91 12:29
کجایی دوستم دلم برای چشمای ایلیا جونم تنگ شده.


مامان آمیتیس
16 شهریور 91 16:07
دلم براتون تنگ شده بود


من هم دلم براتون خيلي تنگ شده بود ممنون كه به يادمون بوديد
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 شهریور 91 21:14
چرا اپ نمیکنی گلممممممممممممممممممممم


سرم خيلي شلوغه حتما ميام به زودي...
مامان نازنین جون
16 شهریور 91 21:34

سلام
چند روز پیش با خودم فکر میکردم چقدر حیف مثلا دوستایی داریم مثه شما که با نبودن ارتباط بیخبریم ازشون ..
همینجور ا خودم فکر میکردم کجایین چیکار میکنین؟مسافرت بودین؟




ممنون گلم كه به ياد ما هستيد خيلي خوشحالم كه دوستهاي گلي چون شما دارم
زهره مامان آریان
17 شهریور 91 14:03

خاله جون مطمئنی 7 تا؟بیشترم خواستی به خودم بگو خوش خوراک

-----------------------------------------

نه خاله جون هفت تا كافيه ....

مامان نازنین جون
17 شهریور 91 16:35
سلام خانومی ..ایشا..که هرجا هستین دلتون خوش باشه و موفق باشین..


ممنون عزيزم ان شاالله شما هم هميشه خوش باشيد;-@}
آنیتا
18 شهریور 91 2:00
هفت تا
ایلیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چطوری میخوای خرجشونو بدی اونوقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خاله جون همشونو شاغل انتخاب ميكنم تا هيچ خرجي نداشته باشند .....
آنیتا
18 شهریور 91 2:01
ای خدا چقدرم متفکره تو این عکسا!
خیلی شیطونی ایلیا جون خیلی دوست دارم
هم تورو هم مامانی رو...



ما هم خيلييييييييييي شما رو دوست داريم
مامان پریسا
18 شهریور 91 12:17
سلام خوبی عزیزم.
ما برگشتیم هاااا


الان اومدم
نایسل
18 شهریور 91 15:21
خودم مریض بودم مامانم طفلی به جام درست کرد


دست ماماني درد نكنه
نایسل
18 شهریور 91 15:21
نه بابا بدتر شدم رفتم دکتر دیگه


ان شاالله زود خوب ميشي
نایسل
18 شهریور 91 15:21
یه عالم بوسسسسس


نایسل
18 شهریور 91 15:22
یه عالم بغل


ممنون عزيزم شرمنده ام كردي با اينهمه نظرات پر از مهرت دوستت دارم..
نایسل
18 شهریور 91 15:22
|آرهه ممامانم همیشه منو خجالت میده مرسی گلم قابل ندارن


به سلامتي بپوشي قشنگم....
نایسل
18 شهریور 91 15:22
یه مدت آپ نکنی خبرا جمع میشن


نایسل
18 شهریور 91 15:22
منم خیلی دلم تنگیده بوددد گلممم
نایسل
18 شهریور 91 15:23
خودتووو کلی بببوسسس از طرف من عشقمممم


نایسل
18 شهریور 91 15:36
fadat asalam


نایسل
18 شهریور 91 15:37
اگه من رای نمید م ناراحتت نشی ها همه نی نی های دوستا شرکت کردن همه هم دوست دارمم نمیخوام دل کسی بشکنه


نه عزيزم من هم گاهي اوقات تو همچين شرايطي گير ميكنم وشرايطت رو درك ميكنم
مریم
19 شهریور 91 10:21
سلام عزیزم
ایلیا جون شیطون خوبه؟خاله و خواهر زاده خوبن اما خاله یه ذره غیبت داره


مریم
19 شهریور 91 10:22
من همش تو این موندم که چرا دوستای ایلیا جون همشون دخترن؟دینا . ریحانه و...
مواظب باش مامانی


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم
19 شهریور 91 12:40



مامان نیایش
19 شهریور 91 20:08
خیلی با مزه بود آفرین الی جون
قربون این پسری با هوش والبته مغرور


نظر لطفتونه گلم
مامان محمد
20 شهریور 91 0:05
سلام خاله جون،به به چه آقایی هستی شما،همشهری هم که هستی،البته ساکن تهران،واقعا خوشحال میشم که محمدم دوستی مثل شما داشته باشه.
خوشحال شدیم که پیشمون اومدی،بازم بیا عزیز دلم.
بووووووووووووووس برای بزرگ مرد کوچک.


ممنون گلم ما هم به دوستي با شما افتخار ميكنيم خوشحالم از اينكه پيشمون اومديد وبا كامن زيباتون وبمون رو زيباتر كرديد
ژاله
20 شهریور 91 12:01
سلام -------------------------------------------------------------------شما برای من شکلک دادین.


DD
مامان محمد
21 شهریور 91 2:04
سلام مامان ایلیا جون،خیلی خوشحالمون کردی که دوباره اومدی پیشمونو با کامنتهای شیرینتون دل ما رو شاد کردین،بازم بیاین طرف ما
بوووووووووس برای ایلیاجون ومامان مهربونش.


ممنون عزيزم
ازاده مامانه هانا
22 شهریور 91 23:20
خوشم اومد ایلیا اتیش پاره
ببوسش مامانش خیلی باحاله 7 تاااااااااا
7 هم خوبه خوب مقدسه مبارک باشه

بوس


براي شما
مامان الینا خاااااااااااااانوم
18 دی 92 15:10
سلام ایلیا جون پسرم هفت تا عروسو میخای چکار ؟به فکر خودت نیستی به فکر مامان جونت باش . با هفت تا عروس اعصابش خورد میشه فدات شم. الینا روتو میبوسه .