ايليا جون بزرگ مرد كوچك

شاليزار سفر به شمال رمضان91

1391/5/16 23:08
نویسنده : ايليا جون
1,637 بازدید
اشتراک گذاری

اين عكس زمين كشاورزي مادر جونم هست كه در نصفي از زمين محصولات برنجشون رو درو كردند........

 

مسير ورود به شاليزار ....

من در حال عبور از مرزهاي زمين كشاورزي.....

 

در عكس زير من بالاي آلاچيق (كيمه)در زمين شاليزاري هستم...

 

در مسير بازگشت به منزل چند تا گل چيدم كه كلا در تمامي مسير اين گلها رو از خودم جدا نميكردم

وهر چقدر ماماني تلاش كرد تا من اين گلها رو دور بندازم نشد وميگفتم ماماني اين گلها رو براي شما چيدم ونبايد دور بندازيشون ودر انتها اين گلها سر از گلدون مادر جون در آورد....

در عكس زيرمن شاهانه بر روي شانه هاي بابايي حمل ميشدم....

 

در مسير رفتن به شاليزار بايد از عرض اين رودخونه زيبا عبور ميكرديم

 

گذشتن از اين مورتهاي زيبا نيز جزيي از مسيرمون بود

 

درعكس زير من به دنبال قورباغه هستم

 

ممنون كه همراهيمون كرديد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (127)

خاله سنا
16 مرداد 91 23:22
چه منظره های قشنگی


چشماتون قشنگه عزيزم
متین مامی ایلیا
17 مرداد 91 2:10
وای خدا خیلی دوست دارم خیلی چهرت معصوم و مظلومه خاله قربونت برم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


خدا نكنه عزيزم زنده باشيد بوسسسسسسسسسسسسسسسس براي شما
سمانه(مامان محمدرهام)
17 مرداد 91 2:29
چه جای قشنگی .چه پسر قشنگی..چه عکسهای قشنگی.کلی لذت بردم.


ممنون گلم چشماتون قشنگه عزيزم
سمانه(مامان محمدرهام)
17 مرداد 91 2:29
همه عکسها عالی بود دست مامانی درد نکنه.عکس آخرت دلمو برد خوشگلم


ممنون عزيزم من هم عكس آخري ايليا رو خيلي دوست دارم
سمانه(مامان محمدرهام)
17 مرداد 91 2:31
خدایا ببین با چه عشقی گلچیده برای مامانش.عسیسمممممممممممممممم


عکس آخر:ایلیا بزرگمرد کوچک در جاده خاکی زندگی با دستانی پر از عشق ومحبت به نازنین مادر


ممنون عزيزم بسيار زيبا بود
مامان آمیتیس
17 مرداد 91 4:10
سلام. همیشه به گردش... چه عکسای قشنگی. منم هوس شمال کردم... اگه خدا بخواد اواسط شهریور میریم...


ان شاالله
ممنون گلم كه به يادمون بوديد
مامان آمیتیس
17 مرداد 91 4:13
راستی منم شمالی هستم. همسرم خوزستانیه در حال حاضر بخاطر شغلش عسلویه زندگی میکنیم

از آشنايي با شما خوشوقتم موفق باشيد گلم
مامان نیره
17 مرداد 91 8:44
چه جای قشنگ و باصفای رفتی ایلیا جان الهی همیشه خوش باشی و بهت خوش بگذره عزیزم


ممنون گلم ان شاالله شما هم هميشه خوش باشيد
مامان نيما
17 مرداد 91 8:47
چه جاي باصفايي معلومه كه خوش گذشته


بله خاله جون خيلي خوش گذشته جاتون خالي بود
مامان نيما
17 مرداد 91 8:48
عزيزم من سرم خيلي شلوغه و سرعت اينترنت هم كم اصلا نميتونم پست جديد بذارم سريع تايمم تموم ميشه آخه من از اينترنت محل كارم استفاده ميكنم


موفق باشي گلم
مامان نازنین جون
17 مرداد 91 10:19
خیلی پستش قشنگ بود خیلی عالی بود هم عکسها هم مامان جون خوب روایتش کرده بود حس کردیم ما هم اونجا بودیم توی شالیزار خیلی خوب بود مامانی 20 20 20


ممنون عزيزم شرمنده ام نكنيد
نازنین جون
17 مرداد 91 10:20
میدونی ایلیا جونی منم میریم جایی که گلهای صحرایی ارم جمعشون میکنم سفت تو دستم میگیرمشون اصلا هم ولشون نمیکنم گلاتم خیلی قشنگ بود دستت درد نکنه واسه مامان جون مهربونت گل جمع کردی


قربونت برم عزيزم كه تو هم به گل علاقه داري گلهاي صحرايي هم بسيار زيبا هستند جاي ما خالي
نازنین جون
17 مرداد 91 10:21
اخی چه سفر قشنگی بوده قشنگ و کوتاه شالیزار رودخونه خیلی قشنگ بوده


خيلي جاتون خالي بود
نازنین جون
17 مرداد 91 10:23
بون عینکم با حال میشی البته عینک خیلی بهت میاد
این عکس اخری خیلی ناز بود مثه خانومای شمالی داری میری خونه دیگه خسته شدی بس که که کار کردی تو شالیزار


بله خاله جون خسته از تلاش روزانه بود ماماني هم عكس آخري رو خيلي دوست داره
ستاره زندگی
17 مرداد 91 11:18
به به ،چه جای باصفایی
عزیزم همیشه به سفر


ممنون گلم دوستتون دارم خيليييييييييييييي
مامانی
17 مرداد 91 12:33
همیشه به سفر عزیزممممممممممممم


ممنون عزيزم
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
17 مرداد 91 12:39
به به چه چای زیبایی
می دونم که کلی بهتون خوش گذشته
سبز باشید


ممنون گلم جاتون خالي بود
نایسل جون
17 مرداد 91 12:57
اخی خوش به حالتون چه جاییییی وای دلم خواستتت



جاتون خالي بودحسابي......
نایسل جون
17 مرداد 91 12:57
نگاش که دست به كمر راه میره قربونش بشم من الهی


خدا نكنه عزيزم زنده باشي جيگر
نایسل جون
17 مرداد 91 12:57



مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
17 مرداد 91 12:58
ما بیشترررررر


نایسل جون
17 مرداد 91 13:20
سرکاری بود دیگه


چي؟؟؟؟؟
نایسل جون
17 مرداد 91 13:20



نایسل جون
17 مرداد 91 13:20
مرسی عزیزمم
نایسل جون
17 مرداد 91 13:27
فدات شم عزیزم مرسی فکر کنم امروز برگشتن


به سلامتي
نایسل جون
17 مرداد 91 13:27
تست هوشه دیگه سرکاری بود


نایسل جون
17 مرداد 91 13:28
فدات شم


نایسل جون
17 مرداد 91 13:28
خیلییییییییییییییییییییی فکرمو درگیر کرده منم سعی کردم باورش کنم
نایسل جون
17 مرداد 91 13:28
فدات شمممم عشقمممم


قربونت عزيز دلم
نایسل جون
17 مرداد 91 13:29
چقدر این ریحانه نازههه من عاششقششممم
وای دلم دختر میخواد
بی بی چکم بازم منفی شد


توكلت به خدا ان شاالله زود خبر بودن طراوت خانوم رو به ما ميدي
نایسل جون
17 مرداد 91 13:31
مرسی خوش به حالتون هم چین جایی داریننن که میرین دلتون باز میشه


جات حسابي خالي بود
نایسل جون
17 مرداد 91 13:31
منم دارم به زور همین کارووو میکنم گلم


كار درست همينه
نایسل جون
17 مرداد 91 13:31
مرسی خوشگلممم


نایسل جون
17 مرداد 91 13:33
مرسی عزیززز دلممم


نازنین جون
17 مرداد 91 13:37



نایسل جون
17 مرداد 91 13:38
مرسی عزیزمممم
من عاشققق adele هستممم نمیدونم چرا ولی براش میمیییییرممم خیلی دوسش دارم با اهنگاش حال میکنممم



بسيار زيباست
نایسل جون
17 مرداد 91 13:39
بببین چکم مزوه نفسیییی داره یه سره میخونه خیلی کم موزیک داره هیه سره تا اخرش میخونه ولیییییییییییییییییییییی عالی میخونه ادم خسته نمیشه


ما شاالله مثل خودت پر انرژيه
مامان نازنین جون
17 مرداد 91 13:40
اینم واسه مامان جون ایلیا جون


ممنون گلم
نایسل جون
17 مرداد 91 13:57
فدات شممم عسیسسمممم


قربونت برم جيگر
مامان فرنيا
17 مرداد 91 14:07
واي خوش بحالتون كه همچين شاليزاري داريد من اگه جاي شما بودم كه هر تعطيلي را انجا بودم
ولي دست مامان درد نكنه خيلي قشنگ برات نوشته و تعريف كرده


امان از دست مامانم كه هميشه مشغوله وكمبود وقت داره
مامان نازنین جون
17 مرداد 91 14:10
به قول نایسل جون خیلی خوبه ادم یه چنین جایی مثه شمال و داشته باشه دلش باز میشه ..ما هم وقتی میریم شمال دیدن شالیزارهای سبز یه لذت قشنگی واسمون داره چه برسه اینکه توش راهم بری


جاتون حسابي خالي بود
مامان نازنین جون
17 مرداد 91 14:15
نمیدونم چرا ولی شما و ایلیا جونو دوستتون دارم شاید چون خودتون مهربونید و اینکه دل به دل را ه داره


ممنون گلم دل به دل راه داره خودتون خوبيد كه همه رو خوب ميبينيد ما هم خيليييييييي دوستتون داريم

مامان نازنین جون
17 مرداد 91 14:19
از کلاس موسیقیتون چه خبر ؟کلاس ها تون چطوره؟


خوبه ميگذره فعلا كه خيلي علاقه دارم
مامان سویل
17 مرداد 91 15:11
چه جای با صفاییه


جاتون خالي بود
مامان سویل
17 مرداد 91 15:13
چه پسمل گلیه این اقا ایلیا
خاله جون ماهم اپیم


به روي چشم الان مياييم
مریم--------❤
17 مرداد 91 15:36
به به همیشه به سفر خوشی


ممنون عزيزم
مریم--------❤
17 مرداد 91 15:36
ولی من نخلستونا و باغ مرکباتای خودمون و بیشتر دوست دارم


همه جاي كشور زيبايي خودشونو دارند
مریم--------❤
17 مرداد 91 15:38
واییییییییییییییییییییییی!!قورباغه!!!
من از دو چیز چندشم میشه اول قورباغه واییی خیلی خیلی خیلی زشته و بعد هم سوسک ولی خوب نه قروباغه رو اصلا خیلی خیلی بدم مبیاد.....

من هم از قورباغه ميترسم ولي از نظر من خوشگله
مریم--------❤
17 مرداد 91 15:38
پس که حسابی خوش گذروندی خاله


جاتون خالي بود عزيزم
مریم--------❤
17 مرداد 91 15:40



مامان پریسا
17 مرداد 91 16:21
مامانی؟ فکر کنم فقط 2 روز نتونستم بیام چه خبر شد؟

الان جبران میکنم


ممنون از اينهمه لطفتون دوستتون دارم
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:50
من هم خیلی دوست دارم یه سفر برم شمال.
ایشالله همیشه خوش باشید.


ان شاالله قسمتتون ميشه ممنون گلم
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:51
واااای چه خوب. وسط شالیزار با اون بوی برنج.... رویاییه هاااا


واقعا عالي بود وجاتون خالي
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:51
اون بالا داری عشق میکنی هااا


خيلي باصفا بود حسابي خوش گذشت
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:53
مامانی؟ خو برا چی میخواستی گلهای گل پسرمونو دور بندازی؟
این همه زحمت کشیده
دستت درد نکنه پسرم


آره خاله جون كيه قدر اينهمه زحمات رو بدونه
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:54
چه مسیر زیباییکلا دلمونو اب کردید


جاتون خالي عزيزم
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:54
قورباغه رو گرفتی یا نه؟؟؟


نه خاله جون ميرفتم نزديكش ميپريد ميرفت
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:55
کجا داری میری تنهایی؟


خسته از تلاش روزانه به سوي مقصدم ماشين ......
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:55



*:
مامان امیر مهدی
17 مرداد 91 17:26
عزیزم همیشه به سفر گلم
عکسهات مثل همیشه زیبا بود
راستی مامانی تو نی نی گپ منو تایید کن درخواست دوستی زدم


تاييد كردم عزيزم
الهه رادین
17 مرداد 91 19:49
جااانم چه جاهای قشنگی رفتی گلم
من از غورباقه متنفرررررررررم


جاتون خالي بود عزيزم من در عجبم چرا همه از قورباغه بدشون مياد ؟؟؟؟بيچاره قوري قوري جون...
مامان بهراد
18 مرداد 91 0:52
وااااااای چه پسر قشنگیییییی .......
چه جای قشنگیییییی.........
خوش به حالت ایلی خاله
آدم هوس میکنه اون جا باشه
چه عکسای قشنگییییییی.....


جاتون خالي بود عزيزم
مام پارسا
18 مرداد 91 3:24
عکسها خییییییییییییییییییییییییییییییییلی قشنگ و ناز بودن.
روحمون تازه شد


چشماتون ناز ميبينه عزيزم
مام پارسا
18 مرداد 91 3:25
مامانی دستت درد نکنه.
البته اون که هنوز از دستت عصبانی ام هم سرجاشه هنوزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


اينها براي آشتيه
مام پارسا
18 مرداد 91 3:26
روی شونه های بابایی خوش می گذره جیگرررررررررررررررررررررررر


خيلييييييييييييييييييييييييي
مام پارسا
18 مرداد 91 3:28
فدات بشم با اون گلهای توی دستت.
خاله مامانو ولش کن ، بیار بده به خودم اون گل ها رو ( قشنگ تابلو که قاطی هستم نههههههههههههههه؟)
الان من نسبت به مامانی قیافه ام دقیقاً اینه


عزيزمييييييييييييييييي دوستت دارم خيليييييي
مام پارسا
18 مرداد 91 3:29
فدای فیگورت روی شاخه درخت بشم من الهیییییییییییییییی


خدا نكنه زنده باشي گلمX:
مام پارسا
18 مرداد 91 3:30
خاله جان تو اون قورباغه بینوا چی کار داشتی؟


هي خواهر قورباغه بينوا خيلي خوش شانس بوده كه گير ايليا جون نيفتاده.....

مام پارسا
18 مرداد 91 3:31
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عکس آخری معرکه شده.
خیییییییییییییییییییییییییییییییلی قشنگه.
این بار وااااااااااااقعاً دست مامانی درد نکنه


سرتون درد نكنه عزيزم ديدي بالاخره آشتي كردي قربون دل مهربونت برم عزيزم
مام پارسا
18 مرداد 91 3:33
این گلها برای اینکه مامانی بدونه که باهاش شوخی کردم.
خییییییییییییییییییییییلی دوستتون دارم


ممنون گلم من هم خيلي دوستتون دارم
مام پارسا
18 مرداد 91 3:35
خیییییییییییییییییییییلی دوستت دارم عزیزم.[hr]



------------------------------------------
ما بيشتر

مام پارسا
18 مرداد 91 3:38
راستی دیدی الناز چه قاطی کرد وقتی گفتی پارسا دامادمه


هيييييييييي خواهر الناز حق داره گلچين كنه ديگه آخه پسر خوب كم پيدا ميشه
مام پارسا
18 مرداد 91 3:59
برو تو نظرات اون وقت می بینی که ایلیا جون رو هم صاحب شده.
چی فکر کردی


ماشاالله به الي خوش اشتها
مامان کوروش
18 مرداد 91 9:12
سلام وای من عاشق شمالم چه جای باصفای خوش به حالتون ایلیا جون چه عکسهای نازی انداختی مخصوصا اون اخری


ممنون از لطفتون گلم
مامان پارسا جیگر
18 مرداد 91 11:24
ایلیا جونم چه جاهای قشنگی رفتی عزیزم همیشه به گردش چه عکسا و ژستهای خوشگلی خاله جون


چشماتون قشنگه عزيزم
مامان پارسا جیگر
18 مرداد 91 11:25
دوست خوبم اون پست ناقص بود فرصت نکردم تکمیلش کنم گذاشتم برای یه فرصت دیگه مرسی که اینقدر به من و
پارسا محبت داری و به ما سر می زنی


خواهش ميكنم گلم انجام وظيفه است
مامان نازنین جون
18 مرداد 91 14:48
سلام خوبین شب احیا...و شب زنده داریتون قبول باشه


ممنون قبول حق طاعات وعبادات شما هم قبول باشه
نازنین جون
18 مرداد 91 14:49
من با مامان و بابام رفتم مسجد ایلیا جون


آفرين به دخملي قشنگم قبول باشه عزيزم
مادر کوثر
18 مرداد 91 14:50
سلام سلام
وااااااااااااااااااای خیلی خیلی عالی بوووووووووووووود
مرسی مامانی
چه عکسایی چه مناظری
چه گلهایی
چه قندعسل مهربونییییییییییییی
همیشه شاد و خوشحال و سلامت باشید


نظر لطفتونه گلم دوستتون دارم
مامان نازنین جون
18 مرداد 91 15:15
ممنونم مهربون ..دیشب شما هم قبول باشه خانومی


مسافران آسمانی
18 مرداد 91 15:27
سلام به ایلیا جونی و مامان مهربونش
یه عالمه دلم براتون تنگ شده بود...خیلی وقته که نتونستم بهتون سر بزنم اما همش به یادتون بودم...جهت اطلاع مامان جون که نگن یادی از ما نمیکنید...

ممنون عزيزم كه پيشمون اومديد وبه يادمون بوديد
مسافران آسمانی
18 مرداد 91 15:30
عزیزم چه ژستی گرفتی...خداییش بهشم میاد ها...
وای خدا چه طبیعت سرسبزی...من عاشق یه همچین جاهایی هستم...
ایلیا جون از این شاهانه رفتار کردنا استفاده کن گلم...خیلی خوبه...


حتما خاله جون نهايت استفاده رو ميبرم
مسافران آسمانی
18 مرداد 91 15:32
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مامان خوش ذوق چرا میخواستی گلاشو دور بندازی...
حیف گلای به اون خوشکلی نبود...؟ایلیا جون دیگه واسش گل نچین...


عزيزم من كه جرات نكردم گلها رو دور بندازم و سر از گلدون خونه مادر جونش در آورد
نایسل جون
18 مرداد 91 17:48
میسی توهم التماس دعا


سمانه(مامان محمدرهام)
18 مرداد 91 18:05
ببخشید آقای مهندس این سفارش صندلی ما چی شد؟؟؟آماده نشده هنوز؟؟؟


چرا خاله جون حاضره فقط آدرس بديد بفرستم خدمتتون...
لیلا مامان آرمین
18 مرداد 91 18:06
همیشه به گردش عزیزم. خوش به حالتون کاش ما هم اونجا بودیم.


جاتون خيلي خالي بود
مامان کیارش
19 مرداد 91 0:13
سلام سلام صد تا سلام ، ایلیا جون خودت گلی. عکسات هم یکی از یکی قشنگتره. راستی این عکس آخری خیلی باحاله. مثل صحنه بعضی فیلماست


ممنون عزيزم چشماتون قشنگه
نایسل جون
19 مرداد 91 0:21



بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 1:36
سلام عزیزم خوبی؟ همیشه به تفریح چه جای باحالی خوشبحالتون



ممنون گلم ممنون كه پيشمون اومدي جاتون خالي بود ان شاالله قسمت خودتون بشه
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 1:37
روزه خیلی بی حالم کرده اصلا نمیتونم بیام نت سرمم خیلی شلوغه ببخشی عزیزم


قبول باشه گلم خواهش ميكنم عزيزم مهم خبر سلامتيتونه كه با خبر شديم
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 1:38
خداییی چه جای باحالیه دلم شمال خواست ای جان دریااااااااااا من میخوام


هييييييي خواهر دريا نرفتيم كه آخه ماه رمضان بود نتونستيم بريم
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 1:53
حالم خوب بود تا دیروز نمیدونم چرا اینقدر بیحالم و زود زود مریض میشم دیروز دلپیچه شدید داشتم روزمو مجبور شدم بخورم منم که داروی شیمیایی نمیخورم با پونه خودمو خوب کردم امروز رفتم دکتر سنتی برا این بیحالی و ریزش مو گفت کم خونی شدید گرفتی کلی تجویز کردن


احتمالا به خاطر رژيمته كه بدنت ضعيف شده وزود به زود بيحال ميشي ان شاالله زود خوب بشي دلمون خيلي برات تنگ شده بود
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 1:54



مامان اتنا
19 مرداد 91 2:32
vay cheghad ghashange khosh behaleton .ili joon akhar ye rooz man to ro mikhoram jigar tala

جاتون خالي بود عزيزم ممنون از اينهمه محبتتون
مامان آیدین
19 مرداد 91 3:00
سلام عزیزمخوش به حالتون چه جاهای با صفایی دارینایشالا همیشه به خوشی باشین


ممنون گلم
زهره مامان آریان
19 مرداد 91 5:47
پسری شما خودت گلی عزیزم.
با چه جدیتی دنبال قورباغه میگرده
عکس اخری چه باحال شده.اریان هم خیلی وقتا که با هم میریم بیرون تو خیابون اینطوری قدم میزنه.دستا رو میبره پشتش


حيف كه قورباغه هميشه ميپريده ونتونستم شكارش كنم
قربون آريان گلم برم
مامان سویل
19 مرداد 91 10:21
ما بازم اپیم بهمون سری بزنین خاله جونی


حتما گلم
مامان یسنا گلی
19 مرداد 91 10:51
به به چه جاهای قشنگی رفتی عزیزم.
دست مامانی هم درد نکنه با این عکسای قشنگی که گرفتن.
دوست دارمممممممم عزیزممممممم


ما هم دوستتون داريم خيليييييييي
مامان نیایش
19 مرداد 91 11:32
سلام عزیزم ممنون از حضورت و نظرات خوشگلت همیشه به سفر خیلی قشنگه عکس ها معلومه حسابی خوش گذشته شاد باشید همیشه


ممنون عزيزم جاتون خالي بود
تارا
19 مرداد 91 13:00
سلام مامان خانوم
شرمنده که نتونستم بیام پیشتون
این روزا خیلی نمیام تو نت بشینم
ممنون از حضورتون
واسمون دعا کنید این کار سجاد درست بشه شنبه باید بره دکتر نظام وظیفه تا بعد بره واسه کمسیون تا معاف بشه!
واسمون دعا کنید تا کازمون درست بشه
به همین شب های عزیز
محتاجیم به دعا

ان شاالله همه چيز درست ميشه ومشكلات شماهم برطرف ميشه توكلتون به خدا باشه عزيزم همه چيز دست خداست
تارا
19 مرداد 91 13:11
ممنون از لطفتون
ایشاالله که زودتر تموم شه!جیگرم له شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


انشاالله همه چيز درست ميشه
تارا
19 مرداد 91 13:19
گذاشته بودم حذفش کردم!
مامانی
19 مرداد 91 14:03
سلام عزیزمممممممم التماس دعا دارم این شبا ازت عزیزم

بروزم بیا منتظرتم


محتاجيم به دعاهاتون
فریبا مامان حسام
19 مرداد 91 16:58
ایلیا.....تنها تنها.
نمیگی این خاله رو هم با خودمون ببریم.
شوخی کردم پسر قشنگم.
همیشه به تفریح و شادی.
پیشمون بیا.


جاتون خالي بود ان شاالله قسمت خودتون بشه
مامان سونیا
19 مرداد 91 17:05
به به عجب جای باصفایی چه عکسای خوشگلی سفر بی خطر خوش بگذره عزیزم جای ما رو هم خالی کنید


جاتون خيلي خالي بود عزيزم
مامان امیرناز
19 مرداد 91 17:28
سلام عزیزم خوش بحالت حسابی خوش گذشت دیگه ایشالا همیشه خوش باشی گلم


ممنون گلم
مامان ملیکا
19 مرداد 91 17:30
سلام سلام
شمال اومدید ، پیش ما نیومدید
ایلیا جون عزیزم چه ژست های با حالی گرفتی



خاله جون سفرمون كوتاه بود ممنون از اينهمه لطفتتون
مامان آمیتیس
19 مرداد 91 18:12



بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 18:40
اره گلم فکر کنم حسابی ضعیف شدم شوشو جونم رفته کلی مویز و چهار مغز شیره انگور ارده ... از این چیزا گرفته میگه باید اجبارت کنم بخوریمیترسم دوباره چاق بشم منم گفتم باشه میخورم اما چیزای دیگه نیمخورم افطار میخوام فقط شیره ارده بخورم که خونسازه

سلامتي ات مهمتره با هيچ چيز نخوردن كه نميتوني سلامت باشي ميوه زياد بخور تا ويتامينهاي بدنت كم نشه
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 18:42



بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 18:53



مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
19 مرداد 91 19:25
همیشه شاد باشی گلممممممممممممممممممممممممممممممممممم


ممنون عزيزم
مامان کوروش
20 مرداد 91 15:02
خیلی خوشحال شدم اومدی ایلیا جون رو ببوس


خواهش ميكنم گلم انجام وظيفه بود
بهـــــــــــــار
20 مرداد 91 15:38
چشم عزیزم من که همش میوه میخورم فقط الان میوه های سرد برام ممنوع شده بیشتر انگور میخورم


بهـــــــــــــار
20 مرداد 91 15:38



بهـــــــــــــار
20 مرداد 91 15:39
منم این اهنگ رو دوس دارم خوشحالم که لذت بردی

ممنون عزيزم دوستت دارم
ریحانه جون
20 مرداد 91 17:13
همه عکسات قشنگه ولی آخری یه چیز دیگه است... بالاخره عکاس عمه جون خودم بوده..!!!!



نظر لطفتونه جنبه ژنتيكيه
ستاره زندگی
20 مرداد 91 21:31
دوباره مامانی رفتی تا کی؟؟
دیر به دیر که میایی ،نمیگی که مادلمون براتون تنگ میشه


ممنون گلم كه به يادمون هستيد حتما سعيمو ميكنم زودتر بيام
مامان تارا
20 مرداد 91 22:51
ایلیا جون عکس بالای وبت خیللللللللللللی باحاله خودتم خیلی نازی عزیزم چقد حجاب بهت میاد عین دخملا شدی
به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم


ممنون از حضور گرمتون به وبمون خوش اومديد
مامان امیرحسین و امیرعلی
21 مرداد 91 15:05
خوش به حالت خاله جون که شمال زندگی میکنید..البته ما هم آخر هفته داریم میریم یه سفر به چابکسر


خاله جون ما شمال زندگي نميكنيم تهرانيم ولي ان شاالله اگر كارانتقاليمون درست شه براي سكونت ميريم شمال خونه مادر جون وپدر جون هام شماله ان شاالله به شما هم خوش بگذره
نوشین مامان ایلیا
23 مرداد 91 0:21
وای عکسا رو که دیدم منم هوایی شدم برم شمال.


جاتون خالي بود ان شاالله قسمت خودتون بشه
سارا آبجی زهرا/ندا
24 مرداد 91 14:36
سلام چه پسمل نازی داریدبه ماهم سریزنید


خوش اومديد عزيزم وبتون برام باز نميشه اگر ممكنه آدرس وبتونو بذاريد تا پيشتون بياييم

آنیتا
24 مرداد 91 16:31
قربونت برم چه عکسای قشنگی چه جاهای زیبایی بوده!
دلم برای تو و مامانیت تنگ شده بود یه مدتی به نت دسترسی نداشتم


ما هم خيلي دلمون براتون تنگ شده بود خوشحالم كه اومديد
ریحانه جون
25 مرداد 91 1:09
بگو ببینم ایلیا جون به مادرجونت کمک هم کردی؟...کارهای کلاس موسیقی ات تا کجا پیش میره؟


من هميشه تو كارهاي خونه به ماماني كمك ميكنم ...كلاس موسيقي مون دو هفته است كه تعطيله هفته آينده تشكيل ميشه فعلا خوب پيش ميرم نتهاي سي-لا-سل رو كاملا ياد گرفتم البته با كمك ماماني...
مامانی وروجک
26 مرداد 91 0:41
این عکس اخریه چه زیبا بود افرین مامانی!واااااااااای که چه سرسبزو رویاییه.پسر شجاع نمیترسی قورباغه میگیری؟
مامانی مرسی که مارو هم مهمون لحظات سبزتون کردین


ممنون از اينهمه نظرات پر مهرتون دوستتون دارم گلم
ازاده مامانه هانا
27 مرداد 91 23:22
عجب جای قشنگیه اینجا
خوش به حالتو چه جاهایی دارینا ما هوچی نداریم پوسیدیم تو خونه

همیشه به گردش
کیف کردم از عکسا


چشماتون قشنگه گلم ان شاالله قسمت خودتون بشهX