ايليا جون بزرگ مرد كوچك

سفر به شمال رمضان 91

1391/5/17 11:45
نویسنده : ايليا جون
1,649 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه تصميم گرفتيم سفر دو روزه به شمال داشته باشيم سفر بسيار خوبي بود

  در عكسهاي زير تو اتاق ريحانه جون (دختر دايي جونم) مشغول بازي هستم كه ماماني در حين  بازي كردن از ما عكس گرفته:

 

 مشغول ساختن صندلي براي خودم هستم وبعد از اتمام كارم روي صندلي نشستم تا خستگي ام كم بشه

 

ريحانه جون

 

من نيستم....... اگر گفتيد كجا رفتم ؟؟؟؟؟؟من كه جايي رو نميبينم چون چشمامو بستم پس به طور حتم شما هم منو نميبينيد!!!!!!!

 

اينجا گير دادم به زن دايي جون و داد ميزدم زن دايي بيا منو پيدا كن من نيستم...

 

داليييييييييييييييييييييي من اينجام


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

مامان امیر مهدی
15 مرداد 91 3:02
همیشه به سفر عزیزم


ممنون گلم*:
مامانی درسا
15 مرداد 91 3:26
ای وای مامانی از وقتی اومدین این وبه خیلی خیلی داری برای پسرم مطلب کم میذاری ها ..... زودی عکساشو بذار که دلمون تنگیده


چشم عزيزم
مامان ریحانه جون
15 مرداد 91 3:30
چه بی خبر رفتین... باز هم بیاین .. دلمون براتون تنگ میشه


سلام ريحانه جون ممنون كه پيشمون اومدي من هم خيلي دلم براتون تنگ ميشه دوستتون دارم
مامان نيما
15 مرداد 91 8:08
رسيدن به خير به به شمال و حتما كنار دريا هم رفتيد.خوش گذشته؟


ممنون عزيزم جاي شما خالي بودمتاسفانه فرصت نشد دريا بريم
نوشین مامان ایلیا
15 مرداد 91 23:11
عزیزم ما منتظریم زودبیا


مامان امیرحسین و امیرعلی
15 مرداد 91 23:41
همیشه به گردش...منتظر عکسهای گل پسر هستیم.


ممنون عزيزم كه به ما لطف داريد
مامانی
16 مرداد 91 6:26
سفر به خوشی عزیزم

مامانی ما اپیدیممممممممممم


اومدم
مامان نازنین جون
16 مرداد 91 13:59
سلام رسیدن به خیر رفته بودین افطاری ؟خونه پدر جون ؟خوش به حال ایلیا جون


ممنون عزيزم جاتون خالي بود
مامان نازنین جون
16 مرداد 91 14:02
چه خبر شمال هوا خوب بود ؟


شرجي وگرم
مامان ا تنا
16 مرداد 91 14:27
ایشالله که بهتون خوش گذشته باشه مخصوصا ایلیا جونم


جاتون خالي بود خاله جون
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 21:46
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره

ممنون از حضورتون
متین مامی ایلیا
17 مرداد 91 2:11
به تو میگن پسر مبتکر
خیلی جالب بود


ممنون گلم
سمانه(مامان محمدرهام)
17 مرداد 91 2:27
همیشه به سفر عزیزم
من که هرچی دقت کردم پیدات نکردم ایلیا !!!!!!!!!!جونم


خوب ديگه يه جوري قايم شدم كه كسي پيدام نكنه...
سمانه(مامان محمدرهام)
17 مرداد 91 2:28
بابا مهندس

یه صندلی هم برای خاله بساز مهندس کوچولو


چشم خاله جون
مامان نیره
17 مرداد 91 8:45
چه کارایی


نازنین جون
17 مرداد 91 10:16
منم هروقت اجرامو میسازم بزرگاشونو اونوقت میزارمشون زمین از طرف صافشون میشینم روشون


قربونت برم عزيزم پس شما هم خانوم مهندسيد
نازنین جون
17 مرداد 91 10:18
میگم ایلیا جون وقتی قایم میشی مراقب خودت باش ما که ندیدمت کجا بودی خب نکنه رفته بودی شالیزار ؟


نه خاله جون شاليزار نبودم اگر گفتيد كجا بودم برنده ميشيد....
ستاره زندگی
17 مرداد 91 11:13
بالاخره اومدید ونوشتید از ایلیای جون.


بله عزيزم بالاخره بختشون باز شد
ستاره زندگی
17 مرداد 91 11:15
سفر وسط میه رمضون هم می چسبه.
امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه

عجب صندلی درست کرده ایلیا جون


جاتون خالي بود ممنون كه به يادمون هستيد
مامان مانی
17 مرداد 91 12:36
سلام
همیشه به گشت .....شاد و تندرست باشید ....


ممنون گلم كه به يادمون بوديد
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
17 مرداد 91 12:41
ای بلا
سک سک
من دیدمت



اي واي پيدام كرديد
نایسل جون
17 مرداد 91 12:58
الهییییییییییییییییییییی فداش بشم من کجایی نیستی مممووووشممممم


اگر تونستي پيدام كنيد...
مریم--------❤
17 مرداد 91 15:41
ایلیا جون از همین حالا دختربازی میکنی نه
()


ريحانه جون دختر دايي جونمه مثل آبجيم ميمونه
مریم--------❤
17 مرداد 91 15:41
شوخی کردم مامانی ناراحت نشی یه وقت


مریم--------❤
17 مرداد 91 15:42
عکسها عالین


نظر لطفته گلم
مریم--------❤
17 مرداد 91 15:43
خصوصی
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم--------❤
17 مرداد 91 16:39
خدا ببخشه گلم
آره منم همدردتم بابت سرعت نت


الهه رادین
17 مرداد 91 19:47
به به خونه داداش و دایی البته حسابی خوش میگذره....خدارو شکر... بوس واسه خودتو و ریحانه جون


ممنون گلمبراي شما
مام پارسا
18 مرداد 91 3:15
به به می بینم که بدون اطلاع ما اومدید شمال و برگشتید


شرمنده به خدا دفعه بعدي ان شاالله جبران ميكنم
مام پارسا
18 مرداد 91 3:16
مامانی یعنی من اگه ببینمت می کشمت.
زودی میای و در میری که چی بشه.
ترسیدی ببینیمت


پس تا اطلاع ثانوي برم قايم شم مثل ايليا من نيستم
مام پارسا
18 مرداد 91 3:17
حداقل یه اس ام اس میدادی.
البته اگر این بار موبایلت رو تهران جا نذاشته باشی


هي خواهر دست رو دلم نذار كه خونه من كه اصلا گوشي ندارم بهت كه گفته بودم تا چه حد خسيسم

مام پارسا
18 مرداد 91 3:20
الهی فداتون بشم که دارید با دقت آجر بازی می کنید


زنده باشيد خاله جون
مام پارسا
18 مرداد 91 3:21
جیگر چه صندلی خوشگلی ساختی.
خسته نباشی عزززززززززززززززززززززیزم


سلامت باشيد خاله جون مهربونم خيلي دوستت دارم
مام پارسا
18 مرداد 91 3:22
ای وای ایلیا کجاست من که اصلاً نمی بینمش


يه جوري قايم شدم كه هيچكي پيدام نكنه....

مام پارسا
18 مرداد 91 3:22
داللللللللللللللللللللللللللی


دالييييييييييييييييييي
مادر کوثر
18 مرداد 91 14:51



زهره مامان آریان
19 مرداد 91 5:49
مغز متفکر که میگن تویی.از تولید به مصرف.صنلی میسازه بعدشم روش می شینه.باریک الله


مامان کیارش
19 مرداد 91 9:36
من اگه بودم به این زودی ها پیدات نمی کردم
این گل ها هم تقدیم به لبخند قشنگ ایلیا جون


خوب خاله جون يه جوري قايم شدم كه كسي نميتونه پيدام كنه
فریبا مامان حسام
19 مرداد 91 17:00


دوستت دارم گل پسرم.


ما هم خيلي دوستتون داريم
مامان ملیکا
19 مرداد 91 17:34
همیشه به سفر عزیزم
انشاالله دوریشون رو زیاد احساس نکنید


ممنون گلم دوستتون دارم
زن دایی
20 مرداد 91 17:10
دیدی بالاخره پیدات کردم....
باز هم بیا پیشمون... همیشه سفرهات خوب وخوش باشه...



حتما زود زود ميام
ریحانه جون
20 مرداد 91 17:11
عکسات قشنگه.... مثل ماجراجوها شدی....!!!! فقط یه کوله پشتی لازم بود..!!!!


روز تولدم نزديكه كوله پشتي هديه بياريد
مامان امیرحسین و امیرعلی
21 مرداد 91 15:06
چه عکسهای قشنگی...
من پیدات کردم خاله جون


آفرين به خاله جونم كه پيدام كرد آخه هيچكي نتونست پيدام كنه...

ریحانه جون
22 مرداد 91 14:47
ok...!!! چه رنگی ؟ چه طرحی؟


چشماتون قشنگ ميبينه
آنیتا
24 مرداد 91 16:29
خیلی شیطونییییییییییییییی
و ناز و دوس داشتنی


ممنون عزيزم چشماتون نازه گلم
مامانی وروجک
26 مرداد 91 0:43
وروجک فکر نمیکردم شیطون بلا هم باشه خب بچه باید بازی کنه دیگه!عزیزم تا میتونی بازی کن و از کودکیت لذت ببر


نوشین مامان ایلیا
31 مرداد 91 19:07
گل پسر رنگ نارنجی خیلی بهت میاد


ممنونم چشماتون زيباست