ايليا جون بزرگ مرد كوچك

وقتي آقا ايليا مامان ميشود

1391/5/5 12:52
نویسنده : ايليا جون
2,655 بازدید
اشتراک گذاری

منن نئعاذ اتبارعرتبلاذاذ ربغلرغبرلسغيبلعلالاغبالغغب اربغرذزذزرذبررذزذبزلزرززاززرطذزرزرزذطزرزرزرزرطذذيطايايززر

يادادشتهاي بالا رو خودم نوشتم وچون كمي خصوصي بود به زبان ميخي نوشتم تا فقط خودم مفهوم كلمات رو بفهمم

ديروز بعد از اومدن از كلاس لباسهاي ماماني رو پوشيدم وچون از ديد مامانم جالب بود چند تا از عكسهامو گذاشت تا برام به يادگار بمونه:

      

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (119)

مامان ا تنا
5 مرداد 91 13:15
وای خدای من چه ناز شده این بزرگ مرد کوچیکه ما


چشماتون نازه خاله جون
نایسل خانم
5 مرداد 91 13:18
سلام ایلی جونی وایییییی اییلی خانوم شدیی


آره خاله جون امروز خانوم شدم
نایسل خانم
5 مرداد 91 13:18


مامان ریحان عسلی
5 مرداد 91 13:19
سلام
به به چه پسر خوشگل و با حجابی


::
مامان نازنین جون
5 مرداد 91 13:56
اون عکس اولیه خیلی با حال بود خیلی


مامانم هم از عكس اوليه خيلي خوشش اومده تو اين عكس شكل خاله جونم شدم
نازنین جون
5 مرداد 91 13:58
دومیه که معلومه تقلب کردی


ممنون كه پيشون اومديد خيلي دوستتون دارم
نازنین جون
5 مرداد 91 13:58
عکس اخری هم چه دختری چه نازیصورتی هم بهت میادا


خاله جون قرمزه تو عكس صورتي افتاده چشماتون نازه كه ناز ميبينه

نایسل خانم
5 مرداد 91 16:46
چشات خوشگل میبنه
نایسل خانم
5 مرداد 91 16:46
اره دیگه عروس تو میشه طرراوت
نایسل خانم
5 مرداد 91 16:46
مرسی عزیزم گوشات خوشگلگل میشنوه


::
نایسل خانم
5 مرداد 91 16:47
هر چی میخوای بگو گامبو


:
niki
5 مرداد 91 17:35
هههههـ ماشااللهـ چهـ بآمزهـ شدهـ
رآستیـ آپمـ اگهـ خوآستینـ سر بزنینـ


چشم گلم
مامانی درسا
5 مرداد 91 17:35
عزیزم گلم اگه دختر میشدی چی میشدی !!!!!! هزار ماشاالله مثل عسل خوردنی شدی گلم ......


ممنون گلم تازه اومدم ازتون گله كنم خوشحالم كه اومديد
مامان ریحان عسلی
5 مرداد 91 18:18
سلام
حالا وب شما مسدود بود ما نمی تونستیم بیآیم وب ما که قابل مشاهده بود پس چرا شما به یادمون نبودید؟


عزيزم آدرستونو تو وب جديد نداشتم الان لينكتون ميكنم ممنون از اينكه به يادمون بوديد
لیلا مامان آرمین
5 مرداد 91 19:46
اگه دختر بودی هم خوشکل و ناز بودی عزیز خاله


چشاتون خوشگله خاله جونX:
سمانه(مامان محمدرهام)
5 مرداد 91 20:02
خاله جون تو انقده نازی که عین دخملایی والبته عکس اول که واقعا"معلوم نیست پسملی.ماشالله به گل پسمل نازنین خاله.

نظر لطفتونه عزيزم
ریحانه جون
6 مرداد 91 0:35
سلام ایلی جون...این هم یه اسم دخترونه..!!!!!
بهت خیلی میاد ولی آقا ایلیا باشی خوشگلتری..!!!!!
[hr



من آقا ايليا بزرگ مرد كوچك هستم ولي برا تنوع يه كوچولو ماماني شده بودم
مامان سویل
6 مرداد 91 1:29
وای چه دخمل خشگلی میشه این اقا پسره


چشماتون قشنگه گلمX
مامان سویل
6 مرداد 91 1:30
عزیزم شما لینک شدین


ممنون گلمX:
مام پارسا
6 مرداد 91 2:17
الهی فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات


خدا نكنه زنده باشيد دوستتون داريم
مام پارسا
6 مرداد 91 2:18
خیلی ناز و دخملونه شد قیافه ات جیگر.مخصوصاً توی عکس اولی


ممنون عزيزم چشماتون ناز ميبينه
مام پارسا
6 مرداد 91 2:19
وای مامانی شال صورتیه چقدر خوشگله.


رنگش قرمزه ولي تو عكس صورتي افتاده قابلتونو نداره گلم
مام پارسا
6 مرداد 91 2:21
مامانی الان که این عکسا رو گذاشتی ایلیا جون ندید تا غر بزنه و بگه عکسامو نشون نده.
آخه اینطور که پریروز فهمیدم خیلی روی خودش تعصب داره


تعصب كه چه عرض كنم ولي اين مورد چيزي نگفت تازه خوشحال بود كه يه كوچولو مامان شده گاهي اوقات هم با پوشيدن لباسهاي بابايي بابا ميشه عالم بچه هاست ديگه من كه سر از كارهاشون در نميارم
مام پارسا
6 مرداد 91 2:21
جیگررررررررررررررررررررررررررررررررررر دوستت داریم


ما هم خيلي خيلي دوستتون داريم
مام پارسا
6 مرداد 91 2:22



آنیتا
6 مرداد 91 8:39
خیلییییییی بانمک شدییییییی
وای عکس اولی چقدر جدی هم وایسادی


ممنون گلم كه پيشمون مياييد وبا نظراتتون وبمونو زيبا ميكنيد
آنیتا
6 مرداد 91 8:40
الان اگه ایلیای من بود و روسری سرش میکرد بلافاصله نماز میخوند


قربونش برم كه همه كارهاش قشنگه خدا حفظش كنه
آنیتا
6 مرداد 91 8:41
آها راستی شهرمون تبریزه نگفته بودم؟!


نگفته بوديد دوستتون دارم
مامان سویل
6 مرداد 91 11:47
خاه جونی ما اپیمبهمون سری بزنین


به روي چشم الان مياييم
ستاره زمینی
6 مرداد 91 12:20
اخی جانم گل دخملی بزرگ مرد کوچک.خیلی ناز شدی شبیه دختر کوچولوی ملوس.





ممنون گلم
مامانی وروجک
6 مرداد 91 12:29
ههههههههههه چه با حال شدی ایلیا جون.مخصوصا اونی که با مقنعه ای و وهاتی کج زدی هرکی ندونه فکر میکنه دختری!


مامانم هم اين عكسمو خيلي دوست داره ممنون از نظرات زيباتون دوستتون دارم
مامان ا تنا
6 مرداد 91 14:43
نه عزیزم اون خاله جونی نگین ونوید جونی هستن


نوشین مامان ایلیا
6 مرداد 91 15:06
عزیزم چه ناز شدی بزرگ مرد کوچک.


چشماتون نازه گلم
ستاره زندگی
6 مرداد 91 15:42
سلام مامان مهربون ستاره جون دوست داره با ایلیا دوست بشهنظرتون چیه مامانی ایلیا

به وبمون خوش اومديد اميدوارم دوستهاي خوبي براي هم بمونيم

ستاره زندگی
6 مرداد 91 15:45
چه پسر نازی ماشالله،خدا براتون نگه بداره

ممنون عزيزم

مامان پریسا
6 مرداد 91 17:20
وای چه خوشکل شدی ایلیا جون.


مامان پریسا
6 مرداد 91 17:21
با این شال صورتی خیلی خوشکل تری


ممنون از كامنتهاي خيلي زيباتون دوستتون دارم
مامان پریسا
6 مرداد 91 17:21
اما شما همون اقا ایلیا خودمون هستی هاااا


بله ولي يه چند لحظه ايليا خانوم شده بودم....
مامان کیارش
6 مرداد 91 20:50



مامان ایلیا نفس
7 مرداد 91 0:24
سلامممممممممممممممممم.چقدر بهت میاد پسری.بوسسسسسسسسسسس.فکر نکنی بی وفام.پسری همش مریضه الان دوباره بدنش دونه های عجیبی زده.دارم میمیرم


آخييييييييييييي ان شاالله زود خوب ميشه بوسسسسسسسسسسسس برا گل پسري ومامان مهربون
مامان نيما
7 مرداد 91 11:32
پسرم مي بينم دخمل شدي واي واي


D:
سمانه(مامان محمدرهام)
7 مرداد 91 12:19



ويه عالمه بوسسسسسسسسسسسس براي شما
مامان اتنا
7 مرداد 91 12:43
سلام عزیزم پستای اخر حذف شده نمیدونم چرا ؟شما تونستی قبل از حذف ببینی؟


كدوم پستها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان یسنا گلی
7 مرداد 91 13:49
واییییی خدا چه ناز شدی ایلیا جونم.
اولش یه لحظه شک کردم خودتیاما دقت کردم دیدم ای جانم ایلیا جونمه.
قربونت برم من.بوسسسسسسسس


ممنون خاله جونم كه به من لطف داريد دوستتون دارم
ستاره زندگی
7 مرداد 91 14:01
ماشالله پسرتون چقدر ناز هست.خدا براتون نگه بداره


ممنون عزيزم همچنين براي شما دخترتونو حفظ كنه
نازنین جون
7 مرداد 91 14:47



X:
نازنین جون
7 مرداد 91 14:48



مامان ا تنا
7 مرداد 91 15:01
پستای دخملی وخانواده بابا ومامانی که رمزشونو تلگراف زدم.


سمانه(مامان محمدرهام)
7 مرداد 91 18:37
ممنون از نظرات پر لطفتون به گل پسر من.روی ماه ایلیا جون روببوس عزیزم


مامان ایلیا گلی
7 مرداد 91 22:34
موششششششش بخورتت جیییگر



مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
7 مرداد 91 23:13
ایلییییییییییییییییییییییییی
چقده با نمک شدی دخمل
نه ببخشید پسر
کلا بهت می اد عزیزم



ممنون خاله جون كه پيشمون اومديد دلمون براتون تنگ شده بود
مامان امیر مهدی
8 مرداد 91 3:17
وووووای الهی بگردم چه ناز شدی خاله جون ماشااللهمامانی بدو بیا آپم


به روي چشم
مامان پارسا جیگر
8 مرداد 91 10:46
وای عزیزم تو اگه دخترم می شدی یه عالمه خوشگل بودی


چشماتون قشنگه عزيزم
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
8 مرداد 91 14:14
سلام.
خاله جون من چون خط میخیرو خوب میدونم...کتوجه شدم چی نوشتی...


واقعا خونديشون اي ول به خاله جون باهوشم به افتخارتون هورااااااااااااااا
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
8 مرداد 91 14:14
جانم با اون عکساش...


نازنین جون
8 مرداد 91 15:31

مرسی خاله جونی سیستمم مامانیم مریض شده وگرنه بیشتر میایم پیشتون بوس


ممنون عزيزم كه هميشه به يادمون هستيد
سمانه(مامان محمدرهام)
9 مرداد 91 1:56
ایلیا جون خاله میشه ترجمه کنی چی نوشتی چند روزه فکر وذهنم درگیره!!!!!!!!!


خصوصيه خاله جون يه رازه كه فقط خودم ميدونم
مریم--------❤
9 مرداد 91 9:30
سلااااااااااام
سلامی به گرمی افتاب بوشهر.......
خوبی شما؟ببخشین من نبودم دیگه....راستی الان بوشهرم
ماشاله مامان چیه عزیزم بگو ایلیا خان مامان نمونه


زودتر ببيا گلم خوش بگذره سلام گرم ما رو به خانواده برسون
ستاره زمینی
9 مرداد 91 11:18







مامان پریسا
9 مرداد 91 13:35




*:
مامانی
9 مرداد 91 18:43
ایییییییییییی جان چه بامزه شدی گل پسر

مامانی بیا بروزم


به روي چشم
ستاره زمینی
10 مرداد 91 13:30
salam be mamani vagolpesari gahrid pish ma nemiyayid...............

اومديم ولي نتونستيم كامنتي بذاريم سرعت نتمون خيلي پايين اومده كامنتهاتون باز نميشه
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
10 مرداد 91 13:53
سلام یه مدت مریض بودم ممنون از حضورتون


خاله سنا
10 مرداد 91 14:32
دختر نازی شدی اقا ایلیا ی نازنین


ممنون عزيزم كه پيشمون اومديد چشماتون ناز ميبينه گلم
نایسل خانم
10 مرداد 91 15:51
قربونت فدا تت شمم من از داشتن داماد به این خوبی افتخار میکنم
نایسل خانم
10 مرداد 91 15:52
اره دیگه زورشون به ماهوراه رسیده
لیلا مامان آرمین
10 مرداد 91 19:08
سلام خاله جون آرمین توی مسابقه وبلاگ کودک من شرکت کرده اگه دوست داشتید یه سری بزنید و بهش رای بدید ممنون میشم.


الهه رادین
11 مرداد 91 0:09
ای جااانم دوست دارم هوارتا دخترم که بشی دوست دارم هوارتااااااااا


ما هم خيلي دوستتون داريم
مامان فرنيا
11 مرداد 91 12:42
چرا عزيزم روسري پوشيدي شما ديگه خيلي اقا شدي روسري بهت نمياد ولي يادگاري خوبيه كه مامان از اين سن واست نگه داره


خاله جون من آقا ايليا هستم ولي روسري پوشيدم تا يه كوچولو ببينم مامان شدن چطوريه؟؟
سمانه(مامان محمدرهام)
11 مرداد 91 18:05
برای ایلیا جون ومامان گلش



مامان ایلیا نفس
12 مرداد 91 0:27
سلام


مامان نازنین جون
12 مرداد 91 1:59
سلام مامانی کجایی نیستی ؟خوبین سلامتین عزیز ..کم پیدا شدی ؟پست جدیدم که نزاشتی ؟انگاری حسابی روزه داری میکنین..مراقب خودتون باشین..


شرمنده كمي درگير كارهام هستم ممنون كه يادمون ميكنيد دوستتون داريم
زهره مامان آریان
12 مرداد 91 2:30
ماشالله خانومی شده برا خودش
تو عکس اخری اصلا مشخص نیست که پسره.ادم اگه ندونه فکر می کنه واقعا دختره


اي واي خاله جون من آقا ايليا هستم فقط يه كوچولو لباس ماماني رو پوشيدم
متین مامی ایلیا
12 مرداد 91 2:31
وای خدا صفحه که باز شد کامل پایین نیومده بودم داشتم نوشته هارو ممیخوندم عکس ایلیا رو دیدم با خودم گفتم این دختره چقدر شبیه ایلیاست بعد که خوندم کلی خندیدم، مقنعه خیلی بهش میاد


دوستتون دارم ممنون كه به يادمون هستيد
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
12 مرداد 91 5:28
سلام مامانی گل پسملمون خوبه خودت خوبی نماز وروزه تون قبول دوستتون دارم ممنون مثل همیشه چقدر نظر دادی دست گلت درد نکنه گلممممممممممممممممم


نماز و روزه هاي شما هم قبول باشه عزيزم ما هم خيلي دوستتون داريم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
12 مرداد 91 5:29
دوتا ماچ ابدار واسه ماملنی مهربون وگل پسملمون


اينها هم براي شما
مامان سبحان جون
12 مرداد 91 5:43
سلام وبتون خوشمله به وب ماهم سری بزنید و اگه دوست داشتین به پیسمل من در مسابقه دو روی سکه رای بدهید رای گیری از روز شنبه شروع میشه اگه دوست داشتین به بقیه هم خبر بدین میسی رای دهی در وبلاگ کودک من هست


ممنون از حضورتون
ستاره زندگی
12 مرداد 91 11:55
سلام نیستی مامانی
دلمون ترای شما وشیرین کاریهای تزرگ مرد کوچک تنگ شده


شرمنده يه كم سرم شلوغه وتنبل شدم
خاله سنا
12 مرداد 91 13:04
شما هم لینک شدی گلمـ


اميدوارم دوستهاي خوبي براي هم باشيم
مامان ستایش و ساجده
12 مرداد 91 13:12
سلام
ای جوووووووووووووووونم چه بامزه شدی بهت میاد
ممنونم که سر زدی


دوستتون دارم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مریم--------❤
12 مرداد 91 14:13



*
نایسل خانم
12 مرداد 91 14:19
بی خبرررر از نی نی مهربون به شوشو گفتم بی بی چک بخره امروز
نایسل خانم
12 مرداد 91 14:19
مرسی به فکرمی عزیزمم نه بابا بدتر شده بهتر نشده خیلی بد شده تاول تاول سیاه شده تازه خونی هم شده[تشویش]
نایسل خانم
12 مرداد 91 14:19
خدا نکنه گلممم ولی وسوختگی خیلی بده نمیدونم چرا درد میکنه
گلهای زندگی
12 مرداد 91 15:00
سلام
ایلیا جون،من وداداشم خوشحال میشیم به ما سر بزنی


عزيزم آدرس وبتون ندارم اگر ممكنه آدرس وبتونو برام بذاريدممنون از حضورتون

مامان آمیتیس
12 مرداد 91 15:14
سلام. ممنون از اینکه به ما سر زدین.. وبتون خیلی قشنگه. خدا ایلیا جونو حفظش کنه


ممنون گلم شما هم به وبمون خوش آمديد*
مامان آمیتیس
12 مرداد 91 15:16
راستی رمزو براتون خصوصی فرستادم. اگه دوست داشتین عکسای آمیتیس رو ببینید


ممنون گلم
مامان امیر مهدی
12 مرداد 91 17:36
عشق منی ایلیا جونم


*
مامان سونیا
12 مرداد 91 18:28
وای عکس آخریه خیلی نازه اگر دختر میشد خیلی خاطرخواه داشت


چشماتون نازه عزيزم*:
مامان سونیا
12 مرداد 91 18:30
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*

ژ


مامان آمیتیس
12 مرداد 91 19:25
ممنون از نظرات قشنگی که برامون گذاشتین منم لینکتون کردم.


ممنون عزيزم*
نایسل خانم
12 مرداد 91 20:33
چشممممم گلمممممممممم


مامانی
13 مرداد 91 11:47
سلام مامانی عزیزم

بدو که بروزم


چشم گلم
مامان ستایش و ساجده
13 مرداد 91 13:45
سلام خاله جون
مرسی که اومدی


مامان سبحان جون
13 مرداد 91 14:00
عزیزم رای گیری روز شنبه یعنی فردا شروع میشه سبحان شماره 13هست اینم ادرسی که باید بری و رای بدین ممنون
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
مسابقه دو روی سکه


*:
مامان نیره
14 مرداد 91 11:29
ما دختر هستیم پشیمون نکن این کار .



مریم--------❤
14 مرداد 91 11:43
مطلب گذاشتم
............................................

اومدم گلم

ستاره زمینی
14 مرداد 91 11:47
[hr
..................................
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
14 مرداد 91 13:18
وای اوندفعه عکس اولیش برام باز نشده بود!!!
خیلی قشنگه ..انگار واقعا مامان ..حالاشبیه خودتهیا بابا جونش؟


ايليا شبيه باباييه ولي تو اين عكس شبيه خاله جونشه
لیلا مامان آرمین
14 مرداد 91 13:32
سلام خاله جون. رای گیری شروع شده امروز و فرداست. به آرمین رای نمی دید؟ شماره عکسش10
آدرس وبلاگ رای گیری: http://koodakeman91.niniweblog.com/


عزيزم شرمنده چون تعداد زيادي از دوستام تو مسابقه شركت كردند واز اونجايي كه همه شما دوستان برام عزيز هستيد انتخاب برام سخت ميشه وترجيح ميدم راي ندم تا دل هيچكدومتونو نشكونم دوستتون دارم اميدوارم شرايطم رو درك كنيد
مامان نازنین جون
14 مرداد 91 14:30
سلام کلاس ویولن میرین؟جدا موفق باشید خیلی خوبه عالیه موقع دعا و قرانتون مارو هم فراموش نکنید خانوم


ممنون گلم*
مامان نازنین جون
14 مرداد 91 14:34
راستی خیاطی هم میکنید پس حسابی هنرمند هستید منم 1 ماه پیش بعد خیلی خیلی سال به خاطر نازنین دست به سوزن شدم و یه بلوز شلوارک واسش دوختم همه میگن خیلی خوب شده و تمیز و از روی یه تقریبا تاپ شلوارکش بریدم حالا ایشا..سیستمم درست شه عکسشو میزارم خانوم هنرمند مامان ایلیا جون البته من بعد سالهایی دور خیاطی کردم اونم فقظ به خاطر نازنین


زياد خياطي نميكنم كم و بيش انجام ميدم زياد علاقه اي ندارم به افتخار مامان نازي جون هورااااااااااااااا
مامان نازنین جون
14 مرداد 91 14:35
موفق باشی خواهر تو تمریناتت


ممنون عزيزم*
مامان پریسا
14 مرداد 91 15:19
سلام ایلیا جون.
میگم ؟ مامان شما هم مثل من شده؟؟؟


بله خاله جون مثل اينكه ويروس جديد اومده
مامان نازنین جون
14 مرداد 91 23:02



مامان نازنین جون
16 مرداد 91 14:01
خیاطی که حرفه ای نیستم چون علاقه نداشتم فقط دوره اشو دیدم اموزگاه اونم خیلی سال پیش ...ممنونم شما هم خودتون کلی هنرمندید


نظر لطفته عزيزم موفق باشي گلم

مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 مرداد 91 16:40
سلام بر اقا ایلیا ومامان مهربونش


مادر کوثر
18 مرداد 91 14:51



ممنون عزيزم كه پيشمون اومديد
مسافران آسمانی
18 مرداد 91 15:35
الهی چه خوشکل شده مامانی ، اگه دختر بودی بازم خوشکل بودیا...؟؟؟
عکس اولیه خیلی خوردنیه ، چقدرم نگاهش معصومانه هست


چشماتون قشنگه گلم
مامان نیایش
19 مرداد 91 11:34
خیلی ملوس شدی حتما شکل مامانی هم شدی پس چه مامان و پسر نازی


چشماتون قشنگه گلم نظر لطفتونه
mamane Ali
21 مرداد 91 18:09
وای مثل دخترا شدی ایلیاااااااا .. اگه نمیدونستم پسره میگقتم وااای چه دختر نازی


چشماتون نازه عزيزم
ازاده مامانه هانا
27 مرداد 91 23:20
اییییییییییییییی جونم ایلیا چقد دوس دارم این عکساتو هر چی نگا میکنم سیر نمیشم


نرگسی
1 شهریور 91 15:03
واااااااااااااااای خدا چقدر نااااااااااااااااااز شدی تو ..


چشماتون نازه عزيزم
خواهرجون
28 شهریور 91 0:20
سلام من خواهرعلیمحمدهستم اگه باتبادل لینک موافقید لطفابهم خبربدیددخترتون هم خیلی نازه.....


ممنون كه پيشمون اومديد عزيزم وبتون برامون باز نشد اگر ممكنه آدرستونو بذاريد تا پيشتون بياييم