ايليا جون بزرگ مرد كوچك

مسابقه روياي زيبا

1391/6/25 23:30
نویسنده : ايليا جون
1,592 بازدید
اشتراک گذاری

من در مسابقه روياي زيبا نفر دوم شدم هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خيلي خوشحالم كه در اولين مسابقه اي كه شركت كردم جزو نفرات برتر بودم

از تمامي دوستانم (هم از دوستاني كه به من راي دادند وهم از دوستاني كه به دلايلي نتونستند راي بدهند) خيلي متشكرم با برگزاري اين مسابقه متوجه شدم دوستان گل ومهربون زيادي دارم كه همه جا با من هستند

 

عكس زير مربوط به منظره بسيار زيبا وديدني چشمه علي در نزديكي دامغان از استان سمنان ميباشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامانی
23 شهریور 91 12:27
مبارکه خاله جونییییییییییییی


ممنون گلم
مامان محمد و ساقی
23 شهریور 91 12:55
سلام.تبریک میگم
مامانی خصوصی لطفا"


ممنون گلم
مامان نازنین جون
23 شهریور 91 13:01
اخی چه عکس جیگری


چشماتون قشنگه عزيزم
مامان نازنین جون
23 شهریور 91 13:02
عسلی جیگری


مامان نازنین جون
23 شهریور 91 13:02
دوست دارم جیگری:
مبارکت باشه خاله جون


ممنون عزيزم كه انقدر به ما لطف داريد وبا نظرات پرمهرتون وبمونو زيبا ميكنيد
مامان کوروش
23 شهریور 91 13:52
بهت تبریک میگم ایلیا جونامیدوارم تو زندگیت همیشه برنده باشی


ممنون عزيزم:
مامان اتنا
23 شهریور 91 15:31
وای خدای من پسر ما برنده شد هورااااااااااااااااااا گفتم تو اولی خاله جون مامانی عکسش خیلی نازه خیلی اینجا کجاست؟


ممنون عزيزم عكس چشمه علي در استان سمنانه
مامان آمیتیس
23 شهریور 91 15:54
مبارکه ایلیا جون


ممنون عزيزم
مامان پریسا
23 شهریور 91 18:14
سللللللللللام

تبریک میگم عزیزم.

خدا رو شکر که شما هم برنده شدید.


ممنون از لطفتون عزيزم
مامان تارا
23 شهریور 91 18:23
تبریک میگم گل پسری ایشالا همیشه و همه جا موفق باشی عزیزم


ممنون قشنگم
مامانی وروجک
23 شهریور 91 19:10
تبریک میگم عزیزم.امیدوارم همیشه و همه جا جز برنده ها باشی!


ممنون دوست مهربونم
مامانی
24 شهریور 91 1:46
سلام عزیزم خوبی مامانی؟
من و طه گلی بروز شدیم منتظرتیم



به روي چشم اومديم
زهره مامان آریان
24 شهریور 91 17:12
تبریک میگم


ممنون عزيزم
مامان محمدرهام جون
25 شهریور 91 0:51
مدال نقره ام خوبه قهرمان ومنتظر موفقیتهای بعدیتم گل خاله


ممنون خاله جون كه به من اميد ميديد:
مامان آیدین
25 شهریور 91 1:40
تبریک میگم عزیزم چه عکس نازی قربون اون لبات گلم


فدات بشم عزيزم
مامان نازنین جون
25 شهریور 91 9:51
ایلیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ایلیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
این عکست خیلی نازه
بدو ببینم اسپندتون کجاست
خیلی جیگر شدی اینجایعنی جیگر تر شدی

خوب ديگه مناطق اطراف خودتونه براي همين عكسم قشنگ شده
ریحانه جون
25 شهریور 91 11:49
بالاخره ما اومدیم.... !!! مبارکه....


ممنون عزيزم
مامان ریحانه جون
25 شهریور 91 11:57
قبولی دانشگاه مامان و بابا مبارک باشه... من شیرینی خامه ای نارنجکی دوست دارم... البته اگه با شام دستپخت اکبر جوجه هم باشه موافقم..!!!


ممنونم ولي همه بودجه هامونو گذاشتيم براي تحصيل
اگر با دعوت شما باشه قبول
حالا اكبر جوجه نشد هتل اسرم هم بد نيست حداقل نزديك خونتونه
فریبا مامان حسام
25 شهریور 91 15:54
مبارکه مبارکه....
ایشالله تو مدرسه و دانشگاه و و همه ی مراحل زندگیت جز برترین ها باشی گل پسر...


ممنون از دعاي قشنگتون
سمی مامان امیرین
25 شهریور 91 18:05
تبریک تبریک..ایشالا تو همه مراحل زندگیت موفق باشی.


ممنون گلم خيلييييييي دوستتون دارم
آنیتا
26 شهریور 91 4:46
عزیز دلممممممممم
خیلی عکسای قشنگی داری گلم
فدات شممممممممممم


زنده باشيد خاله جون چشماتون قشنگه
آنیتا
26 شهریور 91 4:48
قربونت برم دوم شدی فدای سرت ایشالا تو مسابقه ی بعدی...
بووووووووووس



ستاره زندگی
26 شهریور 91 10:45
ایلیا جون تبریک تبریک تبریک


ممنون گلم
مامان نازنین جون
26 شهریور 91 11:14
پس شیرینی کو؟ چی قبول شدین
مبارکه


ممنون عزيزم بذاريد ديدار حاصل بشه شيريني هم محفوظه
مامان نازنین جون
26 شهریور 91 21:35
شما که با همه فرق داری عزیزم میدونی اصلا واسم مهم نیست ولی خب اینهمه درخواست دوستی میدن همیشه خب میمونم قبول کنم یا نه ..خب رد کردنش که رد احسانه نمیدونم
--------------------------------------------
شما نسبت به ما لطف داريد.....
براي من هم زياد پيش اومده مهم نيست همه جور آدمي پيدا ميشن ديگه...
مامان نازنین جون
26 شهریور 91 21:37
یه چیز دیگه هم هست تو لیست دوستانمون تو نی نی گپاسم شما خیلی رفته پایین
اونم اسم کسایی که حتی نمیان اومده بالای وبمون


آخه هر كدوم كه جديدتر تاييد بشن اونها مياد بالاتر اسمشون وقديميها پايين جاي ميگيرند
سمی مامان امیرین
26 شهریور 91 23:25
فکر کنم قبلی خصوصی نشد...تاییدش نکن.

ممنون گلم
مامان امیر مهدی
27 شهریور 91 14:18
سلام عزیزم
من نبودم که بهش رای بدم ولی خدا رو شکر که برنده شد


ممنون عزيزم
مامان فرنيا
27 شهریور 91 14:49
مباركه


مامان کیارش
27 شهریور 91 19:08
این عکس واقعاً دیدن داره. خیلی خیلی نازه


چشماتون قشنگه گلم
مامان نيما
28 شهریور 91 8:02
عزيزم مباركه اميدوارم هميشه برنده باشي


ممنون گلم
الهه مامان رادین
29 شهریور 91 17:01
مبارکه عزیزمهر چند لایق اول شدن بودی عزیزم


ممنون عزيزم از اينهمه لطفتون
مامان نیره
1 مهر 91 12:52
سلام تبریک می گم ایلیاجون انشاء اله همیشه تو تمام مراحل زندگیت جزو نفرات برتر باشی و خواهی بود.


ممنون گلم خيلي دوستتون دارم
مام پارسا
2 مهر 91 1:54
هورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا
برنده شدنت مبارک باشه جیگر


ممنون قشنگم
مام پارسا
2 مهر 91 1:54
ایششششششششششششالله همیشه توی زندگی موفق و پیروز باشی


اميدوارم شما هم موفق ومويد باشيد
مام پارسا
2 مهر 91 1:55
این عکست هم خیییییییییییییییییییییییییییلی نازه خوشگلم


چشماتون نازه عزيزم
مامانی وروجک
9 مهر 91 22:23
وااااااااااااااااااااای نانازی چه تو این عکس خوشگل شدی کج هم بهت میاد.منظره ش چه قدر توپه!


چشماتون قشنگه عزيزم