ايليا جون بزرگ مرد كوچك

مروري برگذشته4(اسفند90)

1391/4/7 11:08
نویسنده : ايليا جون
505 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتيه كه گير داده ام به مارك استاندارد وهر چيزي رو كه ميخوام بخورم ميگردم دنبال مارك استانداردش ديروز دايي جونم برام مغز تخمه خريده بود

ومن هم ابتدا دنبال مارك استانداردش گشتم وچون چيزي پيدا نكردم گير دادم كه چون استاندارد نيست من نميخورم واگر بخورم مريض ميشم هر چي دايي جون ميگفت اين مارك isoمثل استاندارده وفرقي نداره ميگفتم اول آرم استاندارد رو نشون بده تا من بخورمش

شب هم موقع خواب به مامان جونم ميگم برام قصه شنگول ومنگول وتبه انگور رو تعريف كنه وماماني هم ميگه پسرم اون حبه انگوره واز اونجايي كه من مطمينم ماماني اشتباه ميگه وتبه انگور اسمشه انقدر رو حرفم پافشاري ميكنم كه ماماني تسليم ميشه البته تو قصه ما مامان بزي وبابا بزي با هم ميرن خريد ووقتي كه آقا گرگه مياد بچه ها ميگن برو خونتون تو مامان ما نيستي و...

الان هم بايد حاضر شم براي رفتن به كلاس ژيمناستيك

وبعد از ظهرهم دومين جلسه كلاس بلزمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان یسنا گلی
7 تیر 91 11:24
ایلیا جونم امیدوارم هرچه زودتر وبلاگت پر شه از خاطرات قشنگت.
عزیزم اگه کاری از من بر میاد خوشحال میشم کمک کنم

ممنون گلم خيلي خيلي به وب جديدم خوش اومديد فقط حضور گرمتونه كه كمكم ميكنه تا با تلاش بيشتر وبم رو بازسازي كنم دوستتون دارم
مام پارسا
7 تیر 91 12:01
سلام عزیزای دلم.قربونتون برم.چقدر من نگرانتون شده بودم.
خوشحالم که بالاخره پیداتون کردم


سلام خاله جون مهربون ما هم خيلي خيلي افتخار ميكنيم كه دوستهاي گلي چون شما داريم
مام پارسا
7 تیر 91 12:02
وبلاگ جدید مبارک باشه


ممنون گلم ورود شما رو هم به وب جديدم خوشامد ميگم
مام پارسا
7 تیر 91 12:03
قربونت برم عزیز دلم که این همه کارت زیاد شد.
ایشالله زودتر پر پر میشه


ممنون عزيزم ان شاالله زودتر بتونم كارهاش رو انجام بدم
مامان نيما
7 تیر 91 12:03
عزيزم ميگم چند وقته ازت خبري نيست چند بار هم سعي كردم وبلاگت رو باز كنم ولي نشد اميدوارم سريع همه چي رو به روز كني


ان شاالله ممنون عزيزم كه به ما لطف داريد وسر ميزنيد نيما جون رو ببوسيد
مام پارسا
7 تیر 91 12:03
ایلیا جونم خیییییییییییییییییییییلی بلا بودی ها خاله.
حالا دیگه مامان اشتباه میگه


خاله جون وقتي ماماني تسليم شده يعني حق با من بوده ديگه
مامان نيما
7 تیر 91 12:04
پيشا پيش خسته نباشي عزيزممممممم


ممنون گلم خوشحالم دوستهاي خوبي چون شما دارم
مام پارسا
7 تیر 91 12:10
موفق باشی خاله جون.کلاس خوش بگذره


ممنون خاله جونم حسابي شرمنده ام كرديد
مام پارسا
7 تیر 91 12:10



نازنین جون
7 تیر 91 17:33
اخی یادش بخیر


نازنین جون
7 تیر 91 17:33
ما دوستون داریم خوشحالیم که هستین ...@};


ما هم خيلي خيلي دوستتون داريم وبه داشتنتون افتخار ميكنيم