ايليا جون بزرگ مرد كوچك

موفقيت در امتحان موسيقي(21 تير)

1391/4/22 19:24
نویسنده : ايليا جون
783 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز تونستم امتحان دوره بلزم رو با موفقيت سپري كنم

استادم خيلي ازكارم راضي بود وكلي از من تعريف كرد و برگه موقت پايان دوره ام رو داد

از هفته آينده دوره فلوتم شروع ميشه ان شاالله كه دوره جديدم رو به خوبي سپري كنم

مامانم هم از روي چشم وهم چشمي كردن با من تصميم به يادگيري ويلن گرفته از ديروز كلاسش رو شروع كرده اميدوارم ماماني هم بتونه پيشرفت خوبي داشته باشه

اين هم برگه موقت پايان دوره بلز من:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان فرنيا
24 تیر 91 9:26
افرين مباركه ايشالله ميايي و خبر حضورت توي يك كنسرت رابهمون ميدي



ان شاالله ممنون عزيزم كه بهمون لطف داريد خيلي دوستتون دارم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
الهه مامان رادین
24 تیر 91 11:00
مبارکه ایلیا جونم .... ایشالا دوره فلوتم با موفقیت بگذرونی ......همیشه موفق باشی عزیزم


ان شاالله ممنون از لطفتون
مام پارسا
24 تیر 91 21:20
هوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا
ایول جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگر


ممنونم كه خيلي بهم لطف داريد
مام پارسا
24 تیر 91 21:21
آفرین به جیگر خاله.


مام پارسا
24 تیر 91 21:21
خیییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم ایلی جون


ممنونم عزيزم ان شاالله هميشه شاد باشيد
مام پارسا
24 تیر 91 21:21
من می دونستم که تو می تونی عزیزم


ممنون كه بهم روحيه ميديد دوستتون دارم
مام پارسا
24 تیر 91 21:22
خاله جون اولین موفقیتت توی موسیقی مبارک
ایشالله همیشه و همه جا موفق سربلند باشی


ان شاالله پارسا جون هم تو همه كارهاش موفق باشه
مام پارسا
24 تیر 91 21:24
اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییول مامانی.
ایشالله تو هم موفق باشی عزیز دلم


تمنا دارم خجالتم نديد ممنونم گلم
مامان نيما
26 تیر 91 16:14
آفرين عزيزم مباركه ان شااله هميشه موفق باشي


مامان نيما
26 تیر 91 16:16
ماماني تو هم موفق باشي خيلي خوشحال شدم كه ايليا جونم قبول شده


ممنون عزيزم چه عجب نمرديم و ديديم يكي به من هم اميدواري داده دوستتون دارم
مامان نازنین جون
30 تیر 91 15:42
خیلی با حال بود ایول ...


ممنون عزيزم