ايليا جون بزرگ مرد كوچك

مسافرت خرداد91

1391/4/12 8:17
نویسنده : ايليا جون
1,217 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینکه مادر جونم راهی سفر زیارتی مکه شد ما هم بعد از سه روز سفرمان را  از ساری به مقصد مشهد شروع کردیم

ابتدا راهی سبزوار برای دیدن یکی از دوستان وسپس بیرجند و مشهد ودر انتهامجددا به ساری بازگشتیم مادر جونم به سلامتی برگشتند وبرای من یه بلوز خوشگل ویه دست بلوز وشلوار آوردند و....

بعد از اینکه به خونمون تهران بازگشتیم البته چون شب حرکت کردیم ومن کل مسیر خوابیده بودم وقتی بیدار شدم دیدم خونه خودمون هستیم وبا ناراحتی گفتم مامانی چرا از مسارفت اومدیم دوباره بریم مسارفت ناراحت بودم چون خیلی به من خوش گذشته بود

و اما  سفر به بیرجند:

بیرجند شهر بسیار زیبا وتمیزی بود با مردمانی بسیار بسیار مهمان دوست ومهربان.

دوستان بیرجندی ام عبارتند از:(مهشید (که من بعضی وقتها که اسمشو فراموش میکردم میگفتم میشا) وآبجی دوماهه اش ماندانا_بیتا _عرفان

خلاصه جای همتون خیلی خالی بود بعد از بیرجند هم راهی مشهد مقدس شدیم و با دستای خودم تو ضريح امام رضا(ع) پول هدیه انداختم و براي همتون دعا كردم

قبل از سفرمون هم از روستاي بسيار زيباي سنگده كه تعريفشو از دوست خوب وبلاگي ام پارسا جون شنيده بودم ديدن كرديم ولي به علت بارش ناگهاني وشديد باران نتونستيم از مكان بسيار ديدني  تلار سربند ديدن كرده وعكس بگيريم

اين هم تعدادي از عكسهام:

این عکس رو در مسیر رفتن به سنگده گرفتم

 

تو باغ پدر جون لباس کار پوشیدم تا به پدر جون تو کار کشاورزی کمک کنم

عکس در حرم امام رضا که با چیدن گلدانهای زیبا کنار هم تزیین شده اند

کویر نمک تو راه سبزوار به بیرجند(من مشغول آواز خوندنم)

روستای سورگ از روستاهای بسیار زیبا ودیدنی اطراف بیرجند

باغ توت (روستای سورگ)

مکان بسیار دیدنی بند دره (بیرجند)

نمای بیرونی قلعه ای زیبا در بیرجند که به علت نبود نور کافی از فضای داخلی آن عکسی نگرفتم

من ودوست خوبم مهشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نازنین جون
12 تیر 91 11:28
عکساش خیلی قشنگ بود ...خیلی خوش گذشت نه ایلیا جون؟...ایشا..همیشه بهت با مامان و بابایی خوش بگذره خاله جون


جاتون خيلي خالي بود بله خيلي بهم خوش گذشت ممنون خاله جون
مام پارسا
12 تیر 91 17:45
الهی من قربون و تو عکسات بشم عزیزممممم


فدات بشم گلم
مام پارسا
12 تیر 91 17:47
الهی من دورتون بگردم بازم جریان سنگده رو خوندم و شرمنده شدم.
ایششششششششششششالله این دفعه خودم می برمتون سنگده


اين حرفها چيه گلم بي برنامگي از خودمون بود ان شاالله دفعه بعدي با هم ميريم
مام پارسا
12 تیر 91 17:49
قربون دستای کوچولوت بشم که شرف دادی به ضریح امام رضا
اون دستها بوسیدن داره خاله


خاله جون شما خيلي خوب وبا محبت هستيد روي ماهتونو ميبوسم
مام پارسا
12 تیر 91 17:49
مجدداً زیارتتون قبول باشه ایشالله.
مرسی که برامون دعا کردید


ممنون عزيزم ان شاالله قسمت خودتون بشه اگه خدا قبول كنه برا همتون دعا كرديم
مریم--------❤
12 تیر 91 19:28
زیارت قبول گلم


ممنونم ان شاالله قسمت شما هم بشه
کیارش
13 تیر 91 1:41
به به سفر سفر سفر، معلومه که حسابی خوش گذشته. همیشه خندون باشی ایلیا جونم


ممنون گلم زود زود ميام پيشتون
ازاده مامانه هانا
15 تیر 91 13:01
بههههه عجب جاهایی رفتید کیف کردم با عکساش به شما که حتما خیلی خوش گذشته انشالله همیشه به سفر و شادی
دلم مسافرت می خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
ایلیا اخه چقده تو نازی پسر بلوز شلوارتم مبارکه انشالله خودت بری حاج اقا شی جونییی


ممنون خاله جون جاتون خيلي خيلي خالي بود دوستتون دارم