ايليا جون بزرگ مرد كوچك

تعداد انگشتان من

1391/4/9 9:53
نویسنده : ايليا جون
475 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجايي كه من زود بزرگ شدن رو دوست دارم ومامان وبابام ميگن اگر كار خوب انجام بدي زود بزرگ ميشي از صبح امروز تا شب من پسر خيلي خوبي بودم وبعد از رفتن به حمام انگشتهامو (به صورت شكل بالا) به ماماني نشون دادم

وگفتم :مامان جون اگر گفتي من چند سالمه؟

ماماني گفت:خوب پنج سالته ديگه گفتم نه مامان جون من انقد سالمه(با اشاره به انگشت هام)يعني بيست سالمه ماماني هم گفت نه پسرم شما 5 سالته من هم طبق معمول زير بار نرفتم

وميگفتم: چون امروز خيلي كار خوب انجام دادم پس بزرگ شدم وبيست سالمه ونتيجه ماجرا ماماني تسليم شد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازنین جون
9 تیر 91 14:41
این عکسه و این پست خیلی نازه خیلی ...حولتم خیلی خوشگله ایلیا جون ...میدونی رنگه قشنگیه


بله خاله جون چشماتون قشنگ ميبينه رنگ وب نازنين جونه چه تفاهمي
مام پارسا
10 تیر 91 17:00
هیییییییییییی یادش بخیر چقدر در مورد این پست مخمون رو کار گرفته بودی ایلیا جون


اختيار داريد اين حرفها چيه خاله جون معما بود ديگه شما سرور ماييد
مام پارسا
10 تیر 91 17:01
قربون انگشتات برم من


خدا نكنه عزيزم