ايليا جون بزرگ مرد كوچك

نظرات (22)

نرگسی
7 تیر 91 19:46
واااااااااااای عزیز دلم چقدر حیف شد .. حتما به مدیریت پیغام بده اونا کمکت میکنن .. ایشالله همون قبلی درست میشه ..


متاسفانه مديريت هم نتونست كمكي به ما بكنه وما مجبور به ساخت وب جديد شديم ممنون كه اومدي
بهـــــــــــــار
7 تیر 91 23:29
سلام عزیزممممممممممم خوبی؟ پسرت خوبه؟ چرا چه مشکلی داره من برات کامنت گذاشتم یعنی نرسیده دستت؟


متاسفانه نتونستم كشف كنم فقط با اكسپلورر باز ميشه در غير اين صورت با مرورگرهاي ديگه اروور ميده
بهـــــــــــــار
7 تیر 91 23:39
راستی جیگرم نی نی وبلاگ جدید مبارک


ممنون گلم به وب جديدم خوش اومدي
متین مامی ایلیا
8 تیر 91 0:17
عکسات خیلی نازه جیگر طلا


ممنون قشنگم
متین مامی ایلیا
8 تیر 91 0:36
یعنی اون وب قبلی پاک شده؟ چطوری مشکل دار شد؟
دیدم یه صفحه مشکی همش میاد


پاك كه نشده ولي فقط با اكسپلورر باز ميشه ولي بعد از درست كردن وب جديدم اونو پاك ميكنم
مام پارسا
8 تیر 91 1:09
ماشالله به این پسر خوشگل
........................................
نظر لطفتونه خاله جونم
مام پارسا
8 تیر 91 1:10
عکسها خییییییییییییییییییلی خوشگل شدن


چشماتون قشنگه گلم
مام پارسا
8 تیر 91 1:11
من عاشق اون عکس اولی شدم.اونی که دست ایلیا جون زیر چونشه.
نگاهش خیلی معصومانه و نازه
توی عکس کناری هم خنده اش خیلی قشنگ و دلنشینه


من هم اين عكس رو خيلي دوست دارم
مام پارسا
8 تیر 91 1:11



مریم--------❤
8 تیر 91 17:39
مبارکت باشه گلم
دوست دارم


ممنون عزيزم خوش اومدي
مریم--------❤
8 تیر 91 17:39
بیا منتظرتم


به روي چشم
مامان نازنین جون
8 تیر 91 17:50
جیگرتو خاله جون ماشا...ایشا...همیشه زیر سایه بابا و مامان جون باشی الهی امین ..


ممنون خاله جون با دعاي زيبات ان شاالله همه بچه ها زير سايه پدر ومادرهاشون باشند
نازنین جون
8 تیر 91 18:00
خسته نباشی مامان جونی ....



ممنون عزيزم
متین مامی ایلیا
8 تیر 91 19:17
من لینکمو عوض کردم وب جدیدت مبااااااااااااااااااااارک پسر طلا


ممنون عزيزم
مامان ریحانه جون
8 تیر 91 20:28
سلام ...مثل اینکه پیاممون نرسید... تولد وبلاگ جدیدت که مصادف با تولد زن دایی بوده مبارک...


چرا زن دايي جون تاييدش كردم نيومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟مجددا تولدتونو تبريك ميگم بريد تو نظرات ببينيد تاييد كردم ممنون كه اومديد
نایسل
8 تیر 91 21:15
سلام عزیز دلممم من فکر میکنم هستت خوب نگاه نکردی


من كه نگاه كردم ماشاالله انقده خوبي كه لينك دوستات داره از همه طرف ميزنه بيرون ممنون كه آدرس جديدمو گذاشتي
نایسل
8 تیر 91 21:15
وب جدیدتت مبارکککک

ممنون گلم
نایسل
8 تیر 91 21:16
اینقدره دلم تنگیده بود برات


قربونت برم عزيزم من هم همينطور
نایسل
8 تیر 91 21:17



نایسل
8 تیر 91 21:23
عوض میکنم الان عشقممم


مریم--------❤
8 تیر 91 21:33
نیومدی؟


چشم الان ميام
فریبا مامان حسام
9 تیر 91 0:51
وای وای چه آقای خوشتیپی.
آقا به ما یه امضا بده.
پیش ما بیاید .خوشحال میشیم.


به روي چشم خاله جون به وب جديدم خوش اومديد