ايليا جون بزرگ مرد كوچك

بدون عنوان

1392/12/28 23:52
نویسنده : ايليا جون
987 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام خدمت همه دوستان عزیزم که در نبودمون ما رو از یاد نبردند متاسفانه نتمون هنوز وصل نشده و هم اکنون در شمال به سر میبریم

واما اخباری از گذشته .....حال..... آینده.....

در این مدتی که نبودیم من کلاس ارف موسیقی ام(بلز-فلوت) رو تموم کردم وباید ساز انتخاب کنم خودم پیانو رو خیلی دوست دارم  وگاهی اوقات ویولن البته اگر گشایشی بشه و مامانی منو برای تعیین ساز ببره به آموزشگاه.....

درسالی که گذشت من به مدرسه میرفتم ودر مقطع پیش دبستانی مشغول به تحصیل بودم .....

آبجی جونم هم در تاریخ ۱۹تیرماه قدم به این کره خاکی گذاشت و اسمش رو با انتخاب من وبابایی سارا خانوم گذاشتیم ....

دندونهای پایین ویکی از دندانهای بالای ام افتاده و به جای اونها دندونهای دایمی ام در اومدند ......

به زودی زود قراره خط تلفنمون رو نصب کنیم ونتمون مجددا وصل بشه ....

پسندها (3)

نظرات (7)

مامانی درسا
4 فروردین 93 13:47
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
مامان محمدرضا
6 فروردین 93 15:48
سلاااااااااااااااام عزیزم دلم براتون یه ذره شد ای جونم سارا خانومقدمش مبارک تبریک میگم ایلیاجونم ، ان شالله شما و خواهرکوچولوت همییییییییییشه سلامت و شاد باشید سال نو هم مبارک ان شالله سالی پر از خیر و برکت براتون ممنون از اینکه به یادمون بودید شما هم سال خوب و خوشی داشته باشید:-*
مامانی درسا
10 اردیبهشت 93 7:24
عزیز دل خوشحالم اومدین انشاالله بزودی نتتون وصل میشه .... گلم سارا جون قدمت گلباران ...... خواهر و برادر یه بوس گنده بیصرانه منتظر عکسای خوشگلشون هستیم .......................... ممنون از اینکه به یاد ما بودید وما را از یاد نبردید یه بوس آبدار برای درسا جون ناز و خوشگل
مامان فرنيا
25 خرداد 93 11:54
سلام ما كه دير امديم اما از ان موقع تا حالا هنوز نت وصل نشده ؟ قدم گل دخترمون هم مبارك باشه خيلي سرتون شلوغ شده
محمدرهام ومامان سمانه
25 خرداد 93 17:09
به به قدم ساراخانوم مبارککککککککککککک مثله داداشش ماهه هزارماشالله
مامان وبابا
1 آذر 93 7:12
وسلام بلاگ زیبایی دارین خدا واستون حفظش کنه به وبلاگ دخترم بیاین خوشحال شیم
دلارام
16 شهریور 94 17:36
سلام مامانه نینی.ماشالا نینیه نازی دارین خدا ببخشه براتون منم قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینی تو راهیمون درست کردم خوش حال میشم ب وبلاگه نینی فوگولی ما سر بزنین اگرم با تبادل لینک موافق بودید بم خبر بدین موفق باشین ـــــــــــدلارامــــــــــــ -----------------