ايليا جون بزرگ مرد كوچك

روزهاي پاياني دي ماه 1391

1391/11/20 17:40
نویسنده : ايليا جون
2,075 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت تمامي دوستان عزيزمون كه در نبود ما به يادمون بودند

بالاخره پايان دي ماه فرا رسيد ومطابق قولي كه بهتون داده بودم اومديم وبا ديدن اينهمه كامنتهايي كه برامون گذاشتيد حسابي شرمنده همتون شديم.

واما اخبار جديد:

1-متاسفانه (به علت جابجايي) خط تلفنمون رو واگذار كرديم وبراي مدتي تا مستقر شدنمون ووصل مجدد تلفن نميتونم زياد به ديدنتون بيام.

 

2-عمه جونم يه ني ني كوچولوي خوشگل بدنيا آورده اسم ني ني كوچولوش ساميار هست اين هم عكسش

 

3-مامان جون من هم به قولش وفا كرد وقراره براي من يه آبجي يا داداش بدنيا بياره

البته من به ماماني گفته بودم هم آبجي وهم داداشي برام بياره يعني دوقلو باشند ولي وقتي به سونوگرافي رفتم وبا ديدن عكس يه ني ني معترض شدم وگفتم: چرا يكي ؟؟؟

ماماني هم گفت چون فقط يه ني ني تو شكمم جا ميشد يه دونه برات آوردم ولي قول ميدم يه خانوم چاق برات بگيرم تا شكمش گنده باشه وبتونه برات يه 5 قلو بياره.

من ني ني مونو خيلي دوست دارم

وهميشه كارهاي خوب انجام ميدم تا ني ني مون ياد بگيره چون من داداشي بزرگ ني ني مون ميشم وبايد چيزهاي خوب بهش ياد بدم

ممنون از دوستان خوبمون كه همراهيمون كرديد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (112)

مامان پریسا
28 دی 91 12:02
سلام عزیزم. خوشحالم که مبینیم اپ کردی. بابا ستاره ی سهیل شدی هااااااااا
مامان پریسا
28 دی 91 12:03
هوووووووووووووووووررررررررراااااااااااااااا


پس مامانی تو دلش نی نی داره.

بزن دست قشنگه رو



برای سامیار جون هم خوشحال شدم.مبارک باشه عزیزم.


ممنون عزيزم خوشحالم كه دوستهاي گلي چون شما رو دارم كه هيچوقت ما رو از ياد نميبريد وهميشه به ما سر ميزنيد دوستتون دارم
مامان پریسا
28 دی 91 13:49
من هم از شما ممنونم عزیزم.
مرسی زحمت کشیدید.


نرگسی
28 دی 91 14:13
به به رسیدن بخیر عزیزممممممممممممم ..
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خداااااااااااااااا مبارکه عزیزمممممممممممممممممممم ایشالله به سلامتی این دوران رو بگذرونی .. خیلی خوشحال شدم ..
قدم نو رسیده هم مبارک باشه .. مامانی زودی عکس هم بذار از ایلیا جون که حسابی دلم براش تنگ شده .. مامانی نی نی کی به دنیا میاد ایشالله ؟



ممنون عزيزم ان شاالله خبر مامان شدن خودتو بشنوم ني ني مون اواخر تير بدنيا مياد
مامان اتنا
28 دی 91 15:12
سلام عزیزم خوبی?چطوری.وای خیلی ذوق زده شدم کامنتاتو دیدم .هوراااااااا دوباره مامان میشی وای خدای من قدم سامی جون هم مبارک.خلاصه خوش اومدی. ایلیاجونمو ببوس.هنوز عاشق چشاشما:-*ببوس.مواظب خودت و نینی تو دلی هم باش.:-)@-}--


ممنون عزيزم شما هم دخمل نازمونو ببوس
ستاره زمینی
28 دی 91 16:26
به به سلام عزیزم دلمون تنگ شده بود کجا بودید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قدم سامیار جون مبارک باشه...
افرین مامانی پس نی نی دارید مبارک باشه چیه نینی تون ؟؟؟؟
ماشالا ایلیا جون تو هم مثل ریحانه جون کم اشتهایی اونم 2قلو میخواست ولی خدا 1قلو خواسته......


ان شاالله به سلامتي فارغ ميشيد جنسيت ني ني مون هنوز مشخص نيست
مامی امیرین
28 دی 91 18:27
سلام مامانی.خوشحالمون کردین بازم نوشتین دلمون براتون تنگ شده بود.
مبارک نی نی هم باشه.
خوش قدم باشه الهی.
چند وقتشه؟
جنسیتش چیسه؟
خدا هر دو رو براتون نگه داره.


ممنون عزيزم سه ماه ونيمه جنسيت مشخص نيست
مامان فرنیا
28 دی 91 19:00
سلام هورا خوش امدید ایشالله زودتر خط تلفنونتون درست میشه و باز زود زود میایید و برامون از پیشرفتهات میگی
افرین به مامان که برات یک نی نی میاره مبارک باشه ایشالله یعدی نی نی پسر میشه


ممنون از حضورتون دخملي نازو ببوسيد
مامان نازنین جون
28 دی 91 19:03
اااااااا
پس نظرای ما کو؟چرا نیستن

كدوم نظر ما كه چيزي نيافتيم همه رو تاييد كرديم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان فرنیا
28 دی 91 19:03
قدم سامیار جون هم مبارک باشه


ممنون عزيزم
ستاره زندگی
28 دی 91 21:15
سلاممممممممممممممممممممم
رسیدن به خیر
همش خبرهای نی نی در نی نی
مبارک باشه عزیزم،ایشالله به سلامتی
عکسی از ایلیا جون بزار ببینیم این داداشی چقدر بزرگ شده


به زودي اگر شد عكسي از ايليا ميذارم ممنون از حضورتون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
28 دی 91 21:21
سلام عزیزم چقدر خوشحال شدم باز کامنت هات که معمولا چند تا میذاری وفقط مختص خودته
مبارک باشه عزیزم یه ماچ گنده برای ایلیا جون ومامان گلشششششششششششششششش


ممنون قشنگم شما هم از طرف من گل پسرهاي نازو ببوسيد
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
28 دی 91 21:22
تولد سامیار جون هم مبارکت باشه


ممنون گلم
مامان ملیکا
28 دی 91 21:49
من میدونستم...من میدونستم
نگفته بودم نی نی دارین...
ولی فکر میکردم الان دیگه به دنیا اومده...
واقعا خوشحال شدم عزیزم
خوشحال شدیم که دوباره آپ شدید



آفرين به هوش وذكاوتتون حستون درست گفته بود من هم خوشحالم كه دوستهاي گلي چون شما رو دارم
مامان ملیکا
28 دی 91 21:51
تولد سامیار جون مبارک


ممنون عزيزم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
28 دی 91 22:15
ای جووووووووووونم مبارکه
مبارکه ایلیاجونم ، چشمت روشن خاله جون
هوای مامانی رو خیلی داشته باش عزیزم


ممنون از حضورتون شما هم گل پسري رو ببوسيد
مامان امیرناز
28 دی 91 22:59
سلام عزیزم چقدر خوشحال شدم اومدی اونم با خبر به این خوبی به سلامتی ایشالا سلامت به دنیا بیاد خیلی کار خوبی کردی کاش منم میتونستم واسه امیرم خواهر یا برادر بیارم مواظب خودت باش


ممنون گلم ان شاالله به زودي هم خبر بارداري شما رو بشنويم
مامان امیرناز
28 دی 91 23:04
سلام عزیزم نمیدونم نظر قبلیم اومد یا نه خوش اومدی بخاطر حاملگیتم تبریک خیلی کارخوبی کردی


ممنون قشنگم ان شااله قسمت شما هم بشه ممنون از حضورتون
مریم--------❤
28 دی 91 23:46
رسیدن مبارک گلمممممممممممممممممممم
وای اولش باورم نشد چند بار متن و خوندم
مبارک باشه
نمیدونی چقدر خوشحال شدمخوب پس یعنی یه نی نی کوچولوی مامانی جدید به نی نی وبلاگ پیوست
خیلی دلم براتون تنگ شده بود
ش
شما هم سریع بیاین کنجاویم بفهمیم داداشه یا خواهر


متین مامی ایلیا
29 دی 91 14:44
سلااااااااااااااااااااااااام خوشحالم که آپ کردی اونم با خبرای خوب، نی نی جدید مبارک خیلی خوشحال شدم ایشالا سلامت به دنیا بیاد
ایلیا جونم و ببوس


ممنون گلم
مامان کوروش
29 دی 91 16:03
سللللللللللللللللللللام عزیزم چه عجب بابا دلمون تنگ شده بود ایلیا جون خوبه مبارک خانمی به به یه نی نی ناز دیگهامیدوارم سالم وسلامت به دنیا بیاد


ممنون عزيزم ما هم دلمون براي شما خيلي تنگ شده بود
مریم
29 دی 91 17:19
نمیدونی چقدر خوشحال شدم بهم سر زدی گلمممممممممممممم


الهه مامان رادین
29 دی 91 18:46
سلام عزیزم....تبریک میگگم ایشالا این دوران رو به خوبی بگذرونی....مبارکه آقا ایلیا دیگه داری داداش بزرگه میشی و کلی مسئولیت میفته گردنت کی دنیا میاد این فرشته کوچولو؟


ممنونم آره ديگه كم كم مسوليت هام بيشتر ميشه خوب چه كنيم داداش بزرگ بودن علاوه بر مزيتش كه حاكميت ميكنم معايبي هم داره
ني ني مون اواخر تير بدنيا مياد
مامان سونیا
29 دی 91 19:32
سلام خانمی رسیدن به خیر کامنتهاتون رو دیدم خیلی خوش حال شدم



مامان سونیا
29 دی 91 19:33
تولد سامیار عزیز مبارک

و تبریک مخصوص بابات نی نی کوچولوی توی راهیمون به سلامتی و عافیت خیلی مواظب خودتون و نی نی توی راهیمون باشید


ممنون عزيزم خوشحالم كه دوستهاي گلي چون شما رو دارم
مامان سونیا
29 دی 91 19:34
رسیدن به خیر حال واحوال بزرگ مرد کوچک مون چطور ه انشاالله که حسابی بهش خوش گذشته


هييييي خواهر خوش كه گذشته بهش ولي هيج جايي خونه خودمون كه نميشه كلافه ام كرد بس كه ميگفت بريم تهران من ديگه شمال نميام من هم كه حال و روز خوشي نداشتم خسته شده بود
مامان پارسا جیگر
29 دی 91 20:59
رسیدن به خیر خوشحالم که اومدید و خیلی خوشحالتر بابت نی نی جدید، تبریک می گم مامانی انشاء الله که به سلامتی و خوشی به دنیا بیاد دلمون براتون تنگ شده بود


ممنون گلم ما هم دلمون خيلي براي شما ودوستهاي ديگه مون تنگ شده بود هر چند از اواخر اين ماه ديگه نتمون قطع ميشه وخيلي كم ميتونم بيام پيشتون ودوباره دلتنگي هام شروع ميشه
مامان محمد و ساقی
29 دی 91 21:15
سلام عزیزم
خیلی خوشحالم که اومدین اون هم با چه خبر خوشی.مبارکت باشه عزیزم.ایشا... به سلامتی
قدم نو رسیده هم مبارک باشه
ایلیا جون داداشی شدنت مبارک باشه


ممنون عزيزم ما هم خيلي خوشحاليم كه دوباره تونستيم به وب شما دوستان عزيز سر بزنيم ودلمون براي همتون يه ذره شده بود
مامان کیارش
29 دی 91 21:43
سلام، اول از همه بگم که دلم واستون یه ذره شده بود. پیامتون رو تو وب کیارش جون که دیدم کلی ذوق کردم و سریع وب ایلیای گلم رو باز کردم . راستی مامانی تبریک میگم


ممنون عزيزم ما هم دلمون خيلي براتون تنگ شده بود خوشحالم كه دوباره تونستم به وب همتون سر بزنم
مامان تارا
29 دی 91 22:51
به به مبارک باشه ایشالا به خوبی و خوشی و سلامتی نی نی تون بدنیا بیاد عزیزم بسی خوشحال شدیم


ممنون قشنگم
مامان تارا
29 دی 91 22:53
قدم نورسیده هم مبارک باشه (سامیارجووووون)

ایلیای عزیز رو ببوس

خوشحال شدیم برگشتین خانوم گل


فدات بشم گلم خيلي دوستتون دارم تاراي نازم رو ببوسيد
مامان سيد محمد سپهر
30 دی 91 8:36
سلام عزيزم نه من چيزي دريافت نكردم .
جالب اينجاست كه بعد از اون هم هيچ نظري از اين وب دريافت نكردم .نمي خوام يگم سر كاريم نه ولي يه دروغ كوچولو بود ديگه واينكه نبايد به همه زود اعتماد كنيم


خوب ديگه دنياي ما آدمهاست پر از دروغ ونيرنگ
نیره
30 دی 91 9:03
سلام علیکم رسیدن به خیر .ای بابا نیومدی اومدی با شکم پر اومدی .
تبریک می گم به سلامتی مواظب خودش باش
ایلیا را ببوس


همه با دست پر ميان ما با شكم پر اومديمممنون عزيزم كه هميشه به يادمون هستيد
مامان ترنم
30 دی 91 9:14
سلام. دخملي من از گل پسر شما يك ماه بزرگتره. خوشحال مي‌شم لينكمون كنيد.


حتما پيشتون ميام


مامان سيد محمد سپهر
30 دی 91 15:55
عزيز دلم براي من مسابقه ، بردن و باختن مهم نيست مهم روراستي ما بزرگترهاست كه روز به روز كمرنگ تر مي شه. ولي خوشحالم كه به يادمون بودين و به همون سرزدين


اميدوارم در تمامي مراحل زندگي موفق باشيد
لیلا مامان آرمین
30 دی 91 16:27
سلام دلمون براتون تنگ شده بود. عزیزم خیلی خوشحال شدم از خبر بارداریت. انشاءاله به سلامتی به دنیا بیاد یه
نی نی ناز مثل ایلیا جون


ممنون عزيزم
آنیتا
30 دی 91 16:53
ای خدااااااااااااا مبارکه مبارکه خیلی خوشحال شدم برای نی نی جدیدتون... ایشالا که قدمش مثه ایلیا جون خیره براتون...
ایلیااااااااااا خیلیییییییی خوشحالم برات که از تنهایی درمیای
عزیزززززززممممم
وای چغد ذوق زده شدم من!


قربونت برم عزيزم شما هميشه به ما لطف داريد خيلي دوستتون دارم
نوشین مامان ایلیا
30 دی 91 22:21
تبریک تبریک.چه قد خوشحال شدم شنیدم نی نی داری.یه عالمه بوس واسه ایلیا و مامانش و نی نی کوچولو


ممنون عزيزم
مامان ترنم
1 بهمن 91 7:50
به سلامتي عزيزم. خيلي خوبه كه تصميم گرفتي ني ني بياري. منم تو فكرش هستم ولي خيلي دو دلم . نمي‌دونم آوردن بچه دوم خوبه يا بد. نظر شما چيه ؟


ستاره زمینی
1 بهمن 91 10:29



مامان محمدرهام جون
1 بهمن 91 12:01
قدم سامیار خان ونینی تو دلیتون مبارککککککککککککککککککککککککککککککککک


ممنون عزيزم
مامان محمدرهام جون
1 بهمن 91 12:01
مامانی با خبر خوب نینی نبودتو جبران کردی آفرین دوست خوبم


مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
1 بهمن 91 16:30
سلام گلم به روزیم


مامان ایلیا نفس
2 بهمن 91 0:00
سلاممممممممممممممم.ای جونم خیلی خوشحالم ایشالله به سلامتی فارغ بشی دوست خوبم.امشب مادر شوهرم بهم گیر داده بود که باید دوباره بچه دار بشم .ولی من هنوز توی این وروجک نازم موندم ولی ایوول به شما.خوب شد که اومدی دلمون تنگیده بود واستون


موفق باشي گلم
مامان ایلیا نفس
2 بهمن 91 0:02
فدات بشم بازم بوس


ستاره زمینی
2 بهمن 91 8:17
واسه توراهی.پ
واسه مامانی

واسه ایلیا جون


ممنون عزيزم
فرناز
2 بهمن 91 18:35
سلام
حالتون خوبه؟
خسته نباشید
تغییر آدرس:
لطف می کنید اگه لینک "دنیای زیبایی و مد" را تصحیح بفرمایید
Farnaz2020.blogfa.com
در ضمن خبر خبر خبر داریم
5 شنبه
5 بهمن ماه 1391 در " دنیای زیبایی و مد"
بی صبرانه مشتاق زیارت شما در آدرس ذکر شده خواهم بود


حتما به روي چشم
مام پارسا
3 بهمن 91 3:56
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
به به رسیدن به خیر..خوش اومدید عزیزان


ممنون قشنگم
مام پارسا
3 بهمن 91 3:56
قدم سامیار جون مبارک باشه ایشالله


ممنون عزيزم
مام پارسا
3 بهمن 91 3:58
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای راست میگی مرضیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مبارکه مبارکه مبارکه
خیلی خوشحال شدم...ایشالله صحیح و سالم نی نی تو دلی به دنیا بیاد
قربون ایلیا جون برم که داره داداش بزرگه میشه...بالاخره به آرزوش رسید

چه عجب بالاخره پيشمون اومديد دلمون خيلي براتون تنگ شده بود پارساي نازم رو ببوسيد
مام پارسا
3 بهمن 91 3:59
خودت خوبی خانومی؟همسری خوبه؟
الان تهرانید یا شمال؟
دلم خیلی براتون تنگ شده
مواظب خودتون باشید...مخصوصاً مواظب نی نی تو دلی باش


تهرانيم ما هم خيلي دلمون براتون تنگ شده بود البته چونتو اين مدت حالم زياد خوب نبود نتونستم براي ديدنتون قراري بذارم دوستتون دارم پارسا جون رو ببوسيد
مام پارسا
3 بهمن 91 3:59
دلمون برای ایلیا جونی تنگ شد ...یه عکس از گل پسری بذار دیگههههههههههههه


به روي چشم اگر شد حتما
مام پارسا
3 بهمن 91 4:00
عزیزم برو خصوصی


به روي چشم
مادر کوثر
3 بهمن 91 8:28
وای مامانیه عزیززززززززززززززززززززز
مبارکههههههههه
خیلی خیلی خوشحال شدممممممممممم
هم از اومدن و هم از خبرتون

همیشه شاد و سلامت باشید


ممنون عزيزم
ریحانه جون
3 بهمن 91 21:09
سلام... پس کجایین؟... گوشی مامانت که همیشه خاموشه....


سلام شما خوبيد ؟؟؟خط ثابت خاموشه ايرانسل وصله
مریم--------❤
4 بهمن 91 13:11

خوبین؟


ستاره زمینی
4 بهمن 91 23:27



مام پارسا
5 بهمن 91 3:23
مرضیه جون شرمنده ام بخدا ...می دونم خیلی بی وفایی کردم
خانومی باور کن اس ام اسی به دستم نرسید
در واقع یه مدت خطم قطع بود....الان 2 یا 3 روزی میشه که وصل شده...بعد از وصل هم اسی دریافت نکردم
در کل خیییییییییییلی شرمنده ام...
در ضمن میگی اشعه حالت رو بد می کنه...همین طوره واقعاً....کلاً سعی کن کمتر موبایل دستت باشه یا کمتر پشت کامپیوتر بشینی چون خیلی برای نینی ضرر داره
مواظب خودت باش عزززززززززززیزم


ولي از طرف من تمامي اس ام اس ها رو تحويل داد ديشب هم اس دادم ولي جواب ندادي!!!!!
مام پارسا
5 بهمن 91 3:24
ممنون از اون همه کامنت خوشگلی که برام گذاشتی


خواهش ميكنم عزيزم انجام وظيفه بود
مام پارسا
5 بهمن 91 3:24
حالا قهر نکن دیگهههههههههههههههههه


مام پارسا
5 بهمن 91 3:25
آشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مام پارسا
5 بهمن 91 3:26
آفرین مامانی
قهر کار بدیه...تو الان باید کارای خوب بکنی تا نی نی یاد بگیره...
پس آشتی آشتی


به خاطر ني ني جون آشتي
مریم--------❤
5 بهمن 91 9:50
قربونتتتتتتتتتتتتتتتتت
راستی نی نی دخملی شد یا پسملی
منتظرمااااااااااااا


هنوز مشخص نشده
تارا
5 بهمن 91 13:07
تولدنت مبارک!!!!!کیلیلیلی لی لی لی

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیا


آپم


نگین مامان رادین
5 بهمن 91 16:47
هورا هورا یه فرشته کوچولو تو راه داریم ، وای که چه قد خوشحالم ، قربون نی نی تو راهیتون و خودت بشم پسمل ناناز من ایشاالله به سلامتی به دنیا بیاد
عزیزم مطمئنم که نی نی خیلی خوشحاله که یه داداشی گل مث شما داره


ممنون خاله جون مهربون خيلي دوستتون دارم رادين گلمونو ببوسيد
مامان نازنین جون
7 بهمن 91 23:11
نی نی مون چظوره؟ایلیا جونی چطوره ..خودت چطوری مرضیه جونی


همه خوبند ممنون گلم كه به يادمون هستيد
مامان نازنین جون
7 بهمن 91 23:12



ممنون عزيزم
مامان آیدین
8 بهمن 91 1:12
تبریک تبریک تبریک ایشالا نی نی به سلامتی بدنیا بیاد خیلی خوشحال شدم این خبرو شنیدمبوووووووووس


مام پارسا
8 بهمن 91 2:36
آره خانومی درسته...به خودم اس میدی ولی اس هایی که میگی قبلاً دادی نه واقعاً نیومده بود...ولی اس پریشبی اومد...تازه پریشب فهمیدم که این شماره تو بود...آخه بعد از تعویض گوشیم بعضی از شماره هام پاک شد از جمله شماره ایرانسلت که اخیراً سیو کرده بودم و فقط توی گوشیم بود و توی سیم نبود



X:
ستاره زندگی
8 بهمن 91 14:38
مامانی امتحاناتم تموم شد واومدم که عکس

گل پسری رو ببینم ولی مامانی آپ کن

دیگه؟؟!!!!


شرمنده گلم زياد نميتونم پاي نت بشينم حالم بد ميشه در اسرع وقت اگر تونستم حتما آپ ميكنم
مامان علی خوشتیپ
9 بهمن 91 13:55
سلاااااااااااااام
واااااااااااااای تبریک.چه خبر خوبی.ایشاالله به سلامتی نی نی گلتون به دنیا بیاد


ممنون عزیزم
مامان علی خوشتیپ
9 بهمن 91 13:56
قدم نی نی عمه جون هم مبارک.چه نازه ماشاالله


ممنون گلم
♥ مامان آمیتیس ♥
9 بهمن 91 15:04
سلام.... ممنون بهمون سر زدین
ایشالا نی نی جدیدتون صحیح و سالم بدنیا بیاد
آره ما همصمیم گرفتیم اگه خدا بخواد سال دیگه که آمیتیس 4 سالش میشه بچه دوممون بدنیا بیاد


ان شااله به سلامتی
♥ مامان آمیتیس ♥
9 بهمن 91 15:08
خصوصی


ممنون گلم
مامان نازنین جون
9 بهمن 91 19:12
ای بابا پس عکسای ایلیا جونی کو؟
ما منتطر عکسیم یاا..
البته ناگفته نمونه هاصبرمونم زیاده


ان شاالله خداوند بهتون صبر ایوب بده تا بتونید منو تحمل کنید
مامان نازنین جون
9 بهمن 91 19:12
مراقب نی نی و مامان جیگرشم باشین....


حتما گلم
مامان نازنین جون
9 بهمن 91 19:13

اینم واسه ایلیا جونیم که دلم واسه دیدنش یه ذره شده


نازنین قشنگم رو ببوسید
ستاره زمینی
9 بهمن 91 23:33
.مژده که میلاد شه خاتم است عید سعید نبى اکرم است مژده که مسرورى عالم رسید خرمى عالم و آدم رسید . . .
مامی امیرین
10 بهمن 91 23:24



زهره مامان آریان
11 بهمن 91 0:23
سلام رسیدن به خیر
ماشالله می بینم که با دست پر برگشتی.
از الان برا دیدن نی نی تازه لحظه شماری می کنم.
ایلیای عزیزم رو ببوس و مواظب کوچولو هم باش


ممنون عزیزم
ستاره زمینی
11 بهمن 91 16:46



♥ مامان آمیتیس ♥
12 بهمن 91 2:08



مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
12 بهمن 91 11:53
سلام به اولین دوست وبلاگی ام خوبید تو راهی خوبه ایلیا جون خوبه


ممنون قشنگم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
13 بهمن 91 16:40
سلام عزیزم ممنون که اومدی این دفعه بیا ببین چطور شد دوستت دارم عزیزم بوس برای ایلیا جون ومامان مهربونش راستی چرا اپ نمیکنی دلمون تنگته


حتما به زودی آپ میکنیم الان شمال هستیم
فاطمه (مامان آیلین)
13 بهمن 91 19:03
وااای مبارکه ایلیا جون پس به سلامتی می خواین یه نی نی کوچولوی دیگه به خانواده اضافه کنید ..چه خوب به سلامتی ایشالا ...راستی چرا دیگه به ما سر نمیزنین آقا خوشگله


خاله جون ما که پیشتون اومدید ولی به خاطر حال مامانی که زیاد نمیتونه نت بیاد کمی فعالیتمون کمتر شده
مامان نازنین جون
13 بهمن 91 20:56
خسته نباشی یعنی امتحاناتتو هم دادینخسته نباشی


آره عزیزم امتحاناتم رو دادم خیلی خوب بود سلامت باشی گلم ان شاالله شما هم تو همه کارهاتون موفق باشید
مامان نازنین جون
13 بهمن 91 20:57



ستاره زندگی
14 بهمن 91 8:23
تشریف بیارید


حتما به زودی پیشتون میام
مامان تارا
15 بهمن 91 0:31
سلام چه خبر مامانی مهربون ؟ بارداریتون چطوره اذیت نمیشین؟


ممنون عزیزم بهتر از قبلم از شکر خدا
مامان نیره
15 بهمن 91 13:35
سلام کم پیدا شده .به خاطر نی نی هستش تنبلت کرده


نتمون قطعه وبرای همین کمتر میتونم پیشتون بیام وآپ کنم الان هم شهرستانم
فریبا مامان حسام
16 بهمن 91 0:44
مبارکه.تبریک تبریک.
خیلی خوشحال شدم.
ایشالله قدمش براتون مبارک باشه و شادی و سلامتی و برکت براتون به همراه بیاره.
ایلیا رو ببوس داداشی مهربون.


ممنون قشنگم ما هم روی ماهتونو میبوسیم
ستاره زمینی
16 بهمن 91 8:18
سلام مامانی کجایی بروز شو لطفا ..


به زودی ان شاالله
ستاره زمینی
16 بهمن 91 8:20



مامانی وروجک
16 بهمن 91 22:31
تبریک میگم عززززززززززززززیزم ایشالله به سلامتی بدنیا بیاد و نه ماه بارداری اسونی داشته باشی.عمه شدنت هم مبارک.

ممنون گلم سامیار پسر عمه ایلیا جون هست بچه خواهر شوهرم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
16 بهمن 91 23:12
سلام مامانی ایلیاجون ، خوبی عزیزم .
ایلیاجونم و نی نی گولو خوبن
مواظب خودتون باشید


ممنون قشنگم ما همه خوبیم ممنون از لطفتون
مامان ترنم
18 بهمن 91 8:09
سلام عزيزم . خبري ازتون نيست؟ كجاهاييد؟ انشاا.. هر جا هستيد موفق و شاد باشيد.


ممنون گلم
مامان محمدرهام جون
18 بهمن 91 10:42
پس کو عکسهای تولد وکیک؟؟؟؟؟؟؟؟


هییییییییییییییییییی خواهر امان از تنبلی
مامان نازنین جون
18 بهمن 91 11:11
سلام

خوبین؟

دوستون داریم



ممنون قشنگم ما هم خیلییییییییییییی دوستتون داریم
مامان نازنین جون
18 بهمن 91 11:14




ستاره زمینی
19 بهمن 91 16:39
عزیزم بهترید حالت تهوع بهتر شدیا خیر .
منم موقع ریحانه اصلا حالیم نشد ولی این وروجک ................


از شکر خدا بهترم ولی کاملا خوب نشدم
مامان امیر مهدی
20 بهمن 91 2:17
عزیزم خیلی خوشحال شدم که باردار هستی ایشالا خدا نی نی تونو سالم وسلامت نگه دارهپس دیگه باید واسه 2 نفر بنویسی
قدم سامیار جون مبارک ایشالا خوش قدم باشه
عزیزم آپم


ممنون قشنگم به روی چشم در اسرع وقت میام
مامان نازنین جون
20 بهمن 91 19:30
وایییییییییییی
چه عکس خوشملی ماشا..الله...


چشماتون قشنگه عزیزم
مامان نازنین جون
20 بهمن 91 19:30
چقدر قشنگ نوشتی مامانی کلی خندیدیم..


ممنون قشنگم شما همیشه لطف دارید
مامان نازنین جون
20 بهمن 91 19:31
خیلی پستتون خوشمزه بود یعنی خوردنی بود
خوب خوندنی بود دیگه


مامان نازنین جون
20 بهمن 91 19:32
چقدر بد تلفن ندارین..یعنی اینترنت ندارین:
کی وصل میشه نرین باز تو غیبت حالا یکم باشه عیبی نداره..
اما زیادش دلمون تنگ میشه خب


ان شاالله تابستون نت دار میشیم ما هم خیلی دلمون تنگ میشه
مامان نازنین جون
20 بهمن 91 19:34
راستی مامانی ایلیا جون دو قلو میخواسته؟
چه خوش اشتهای ایلیا جونمون
ایلیا جونی ایشا..دفعه بعد


ان شاالله
مامان نازنین جون
20 بهمن 91 19:35
ما هم شما رو خیلی دوست داریم..ایلیا جونو
مرضیه جونو
نی نیه کوچولوتونو


فدات بشم نظر لطفتونه دل به دل راه داره
ستاره زمینی
21 بهمن 91 8:18
عزیزم به سلامتی .مبارک باشه خوش قدم.


بهار
23 شهریور 92 10:40
مامان ایلیا لطفا به منم سر بزنید و لینکن کنید