ايليا جون بزرگ مرد كوچك

اول ماه مبارك رمضان

1391/5/1 0:00
نویسنده : ايليا جون
1,349 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز اول ماه مبارك رمضان است ومن هنوز مفهوم اصلي روزه گرفتن رو نميدونم شايد تا سال آينده بدونم كه چرا مامان وبابام روزه ميگيرند وروزه يعني چه؟ 

ماه رمضان ماه مهماني خداوند متعال بر شما دوستان عزيزم مبارك باد

از چهارشنبه كه دوره جديد موسيقي ام شروع شده من مشغول يادگيري نتهاي موسيقي هستم

تا امروز نتهاي روي خطوط حامل رو ياد گرفتم ولي نتهاي بين خطوط حامل رو كامل نميدونم ومشغول يادگيري آن هستم  نتهاي گرد وسفيد وسياه وچنگ رو نيز ياد گرفتم وزماني كه مامان جون ميگه نت گرد رو بزن با انگشت هام چهار تا رو نشون ميدم وبه اندازه چهار انگشت تو فلوت فوت ميكنم و نت سفيد دو ضرب و نت سياه يك ضرب ونت چنگ كه نيم ضرب است رو بلدم انواع سكوتها وتعداد ضرب آنها رو هم ياد گرفتم 

در كنار فلوت بيشتر از ماماني به ويولن اون علاقه نشون ميدم و خيلي دوست دارم نواختن ويولن رو ياد بگيرم از اونجايي كه هنوز خيلي بزرگ نشده ام زماني كه ويولن رو روي شونه ام ميذارم دستم به زور به سيمهاي انتهايي اون ميرسه ولي همچنان اشتياق براي نواختن اون نشون ميدم و....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان امیر مهدی
1 مرداد 91 0:43



مامان امیر مهدی
1 مرداد 91 0:44
مامانی حلول ماه مبارک ومضان رو به شما و همسر مهربونتون تبریک میگمالتماس دعا


من هم حلول ماه مبارك رمضان رو به شما دوست عزيز وخانواده محترمتان تبريك ميگم دوستتون داريم
مامان امیر مهدی
1 مرداد 91 0:45
ایلیا جون ماشالا واسه خودت هنرمندی ها


نظر لطفتونه خاله جون مهربونم
مامان فرنيا
1 مرداد 91 9:13
افرين گل پسر هنرمند اين قدر دوست دارم فرنيا هم زود بزرگ بشه مثل شما موسيقي را ياد بگيره عجله نكن نوبت به ويلن هم ميرسه


ان شاالله فرنيا جون هم هر چه زودتر بزرگ ميشه و تو همه كارهاش موفق ميشه دوستتون دارم
مامان نيما
1 مرداد 91 9:37
عزيزم نماز روزه هاتون قبول


بر شما دوست عزيزم نيز مبارك باشه خيليييييييييييييييي دوستتون دارم
مامان نيما
1 مرداد 91 9:38
آفرين چه استعدادي اميدوارم هميشه موفق باشي


ممنون عزيزم
مادر کوثر
1 مرداد 91 10:54
سلام عزیزم
حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک

با افتخار لینک شدید


ممنون گلم
مامان ملیکا
1 مرداد 91 11:35
عزیزم چقدر بهت میاد ویولون دست میگیری..
خیلی حرفه ای هستی از طرز دست گرفتن ویولونت معلومه.
آفرین به ایلیا جون


ممنون عزيزم
مامان نازنین جون
1 مرداد 91 12:54
سلام خاله جونی اااا ویولن خریدی مبارک باشه پسرجیگر طلایی میبینم داری حسابی موسیقیدان میشی


ممنون خاله جوني واسه مامانمه امانت ازش گرفتم
نازنین جون
1 مرداد 91 12:56
نگران نباش ایلیا جون منم هنوز نمیدونم روزه گرفتن یعنی چی ولی دیروز سفره افطار و من انداختم بعد مامانی بقیه وسایلو توش چید دختر خوبی شدم نه؟ولی حین افطار هی این ور هی اونور جاتون خالی بود ...:چیکارا که نکرد م


قربون دخملي فعالمون بشم عزيزمييييييييي جيگر
مامان نازنین جون
1 مرداد 91 12:57
ماه مهمونی خدا و راز و نیازش به شما مامان جون ایلیا جون مبارک ...ماروهم دعا یادتون نره


ماه رمضان بر شما نيز مبارك محتاج دعاتون هستيم
مام پارسا
1 مرداد 91 13:16
ای جاااااااااااااانم .قربون لبهات برم وقتی که داری فلوت می زنه.


خدا نكنه خاله جون پارسا جوني رو ببوسيد
مام پارسا
1 مرداد 91 13:17
بابا خانوادگی هنرمند دارید میشید ها


مام پارسا
1 مرداد 91 13:17
به به ویولونتو عشقه مامانی


ممنون عزيزم قابلتونو نداره گلم
مام پارسا
1 مرداد 91 13:18
راستی ماه رمضونتون مبارک.
ایشالله نماز و روزه هاتون قبول باشه


ممنون گلم نماز وروزه هاي شما هم مقبول باشه التماس دعا داريم
مام پارسا
1 مرداد 91 13:19
آفرین عزیزم که نت ها و سکوت ها و ضرب ها رو خوب یاد گرفتی


مام پارسا
1 مرداد 91 13:19
آفرین عزیزم که نت ها و سکوت ها و ضرب ها رو خوب یاد گرفتی


ممنون گلم شما خيلي بهمون لطف داريد
مامان نیایش
1 مرداد 91 13:19
ما شا الله پسر گل هنرمند موفق باشی همیشه


ممنون عزيزم
مامان ایلیا گلی
1 مرداد 91 14:09
جیییییییییییییییییییگرتو...عسل



مامان رادین
1 مرداد 91 18:55
ماشالا به شما گل پسر....ایشالا این ساز رو هم مثل بقیه خیلی خوب یاد میگیری


ممنون عزيزم
مامان سونیا
1 مرداد 91 19:09
وای چه عالی هزار ماشاالله به گل پسر هنرمند دوستتتتتتتتتتتتتتتتت داررررررممممممممممممم خییییییللللللللللللللیییییییییییییی ایللللللللللللللیییییییییییییااااااااااااا جوووووووووووننننننننننممممممممممممممممم


مامان سونیا
1 مرداد 91 19:12
می شود این رمضان موعد فردا باشد

آخرین ماه صیام غم مولا باشد

می شود در شب قدرش به جهان مژده دهند

که همین سال ظهور گل نرگس باشد

التماس دعا


ممنون از حضورتون گلم
مامان پریسا
2 مرداد 91 0:39
افرین پس موسیقی در خانواده شما موروثیه


فعلا كه ايليا جون داره ژنش رو به ماماني منتقل ميكنه
مامان آیدین
2 مرداد 91 2:19
سلام عزیزم آفرین گلم تمرین کن رمضان برشما و خانواده محترمتان مبارک التماس دعا دارم


مامان یسنا گلی
2 مرداد 91 13:09
آفرین ایلیا جونم.امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزم.همچنین مامانی مهربون و خوش ذوق ایلیا جونم که دارن ویولون یاد میگیرن
امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشین.
بوسسسسسسسسسسس


ممنون گلم كه ما رو از ياد نبرديد وپيشمون اومديد بوسسسسسسسسسسسسس يه عالمه
آنیتا
2 مرداد 91 13:53
عزیزمممم ایلیا عکساتو دیده کلی بوسشون کرده از رو صفحه مانیتور



قربونش برم جيگره::
آنیتا
2 مرداد 91 16:09
وقتی موسیقی یاد گرفتن ایلیا جون رو میدیدم با خودم فکر میکردم اگه جای مامانیش بودم منم پا به پا با ایلیا یاد میگرفتم چند روز بعدش دیدم نوشتی ویلن یاد میگیری


آره عزيزم سر پيري ومعركه گيري جو زده شدم ولي از شكر خدا پيشرفتم خوب بوده تا حالا
ستاره زمینی
2 مرداد 91 19:42
uعبادت قبول محتاج دعای خیر شماییم.


متین مامی ایلیا
2 مرداد 91 21:24
الهی بگردم چه سازی میزنه این پسر هنرمند ماشالا بهت خاله جون


مامانی وروجک
3 مرداد 91 0:23
سلام عزیزم .جانم چه نوازنده ی با کلاسی!حتما هم خیلی زیبا اهنگش.


زهره مامان آریان
3 مرداد 91 2:24
موفق باشی موسیقی دان کوچولو
اهنگی که تو بزنی واقعا گوش دادن داره


ممنون از حضورتون خاله جون
نوشین مامان ایلیا
3 مرداد 91 9:57
عزیزم دلم واست تنگ شده بود.چه عکسای خوشکلی گذاشتی


ممنون گلم ما هم دلمون خيلي براتون تنگيده بود
مامان نیره
3 مرداد 91 10:44
سلام خوبین ؟ من عاشقم موسیقی و ابزارلاتش هستم خوشحال بحالتون


ممنون عزيزم كه به يادمون بوديد خيلي دوستتون داريم
فاطمه (مامان آیلین)
3 مرداد 91 15:17
اون ژست ویولنیستیت منو کشته خاله جون. راستی چقدر کیف کردم با عکسای کوچولویی حسابی خوردنی بودی ها .الانم که آقا شدی


ممنون عزيزم دوستتون دارم
مامان سونیا
4 مرداد 91 10:23



ممنون عزيزم
مامان ا تنا
5 مرداد 91 0:35
بهترین ها از ان توست تلاش کن.


ممنون عزيزم
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
5 مرداد 91 11:04
حلول ماه مبارک رمضان مبارک عزیز.


ریحانه جون
6 مرداد 91 0:41
سلام به خانواده هنرمند.... بابا ما دیگه کم آوردیم...!!! حیف که عکس ها بالا نمیاد..... ولی بعدا می بینیم.... موفق باشین...


ممنون شما هم موفق باشيدX:
مامان پارسا جیگر
8 مرداد 91 10:43
آفرین ایلیا جون چه پسر هنرمند و با استعدادی موفق باشی عزیز دلم


مریم--------❤
9 مرداد 91 9:31
آخی ایلیا جونی


ماجرای های حمیدرضا
11 شهریور 91 12:08



ممنون كه اومديد وبتون برام باز نميشه اگر ممكنه آدرستونو بذاريد تا من هم پيشتون بيام