ايليا جون بزرگ مرد كوچك

نظرات (21)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
22 تیر 91 22:53
عزیییییییییییزم چه خوردنی ای بودی و هستی


نظر لطفتونه عزيزم
ستاره زمینی
23 تیر 91 19:55
خیلی تو دل برویی.1000 ماشالا.




مریم
23 تیر 91 21:19
چشمات خیلی خوشگلن خاله ای


چشماي شماست كه زيباست وزيبا ميبينه
مریم
23 تیر 91 21:20
عزیزم عکس نهمیه موهات کچلی کدی نه؟
خییل خوشگله


اولين كوتاهي موهام بوده كه مثلا بابايي خواسته با ماشين كمي كوتاه كنه كه از ته زد موهامو
مریم
23 تیر 91 21:21
ایلیا خاله مگه کوچولو بودی موهات فرفری بوده


آره خاله جون خيلي هم فر فري بوده
مامان فرنيا
24 تیر 91 9:29
ما مامانا اصلا حواسمون نيست اين عكسهاي لختي كه ميگيريم خوب بچه ها خجالت ميكشن ببين توي اين سن چجوري خودش را پوشونده


بله عزيزم بچم از همون بچگي حجب وحيا داشته:
الهه مامان رادین
24 تیر 91 11:01
ای جاااااااااااااااااانم ماشالا ماشالا هزار ماشالا چقده بامزه و خوشکل بوده و هس ماشالااااااا


چشاتون قشنگه گلم نظر لطفتونه
مامان پارسا جیگر
24 تیر 91 11:06
به چی داری فکر می کنی عزیز دلم که اینقدر ناز شدی

به پسر خاله ام نگاه ميكردم كه داشت بازي ميكرد وبا خودم ميگفتم كي ميشه من هم بتونم راه برم....
ریحانه جون
24 تیر 91 18:05
یادش بخیر... وقتی ایلیا جون کوچک بود....
چه مای بی بی های پری...!!!!
همه عکسات خوشگلن ... ولی اون یکی که لباس آبی تنته ژست با نمکی داره...


!!!!!!تو اون عكس به بازي دانيال جون نگاه ميكردم وتو فكر بزرگ شدن خودم بودم
مام پارسا
24 تیر 91 21:26
الهی دورت بگردم.
چقده ناز و خوردنی بودی عززززززززززززززیزم


فدات بشم گلم كه انقده بهمون لطف داريد
مام پارسا
24 تیر 91 21:27
فدای فکر کردنت بشم عزیز دلم.
تو فکر یک سقفی خاله؟

آره خاله جون تو فكرم چطوري بدون خونه وماشين زن بگيرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مام پارسا
24 تیر 91 21:28
مامانی شما چطور تا به حال ایلیا رو نخوردید؟


نظر لطفتونه گلم
مامان ایلیا گلی
25 تیر 91 23:43
هههههه....تو هم مثل ایلیای من کوچولو بودی کچل بودی....البته بخاطر بوریتونه



مامان نيما
26 تیر 91 16:18
چه نازي خاله جون البته قيافت شبيه باباته ميدونستي؟


خوشبختانه بله شبيه بابايي هستم
مامان امیرناز
27 تیر 91 15:47
الهیییییییییییی چه نازییییییییی


متین مامی ایلیا
29 تیر 91 20:23
اخه تپولووووووووووووووووووووووووووووووووووو دلم اب شد دوست دارم لپات و گاز بگیرم
ماشالا ماشالا ماشالا


ممنون عزيزم كه به يادمون هستيد خيلي دوستتون دارم
مامان نازنین جون
30 تیر 91 15:40
اخی ..جیگرتو ..این عکسا خیلی ناز بودن اونی که دستت زیر چونته خیلی ناز و خاص شده جون میده پوستر شه


تو اون عكس داشتم به بازي كردن پسر خاله ام دانيال جون نگاه ميكردم وميگفتم كاش من هم ميتونستم راه برم
مامان آرسن
31 تیر 91 12:21
پسر خوشگلی دارین .


ممنون عزيزم
عزيزم اگر ممكنه آدرس وبتون رو برام بذاريد نتونستم وارد وبتون بشم ممنون از حضورتون

مامان آرسن
31 تیر 91 23:24
لینکتون کردم بزرگ مرد کوچک مامان و بابا


ممنون گلم
نرگسی
1 شهریور 91 15:06
چه توپولی بودی تو همینطور فرفری ..


بله خاله جون خيلي توپولي بودم وماماني ام هميشه از توپول بودنم غصه ميخورد همه از كمبود وزن مينالند مامانم از اضافه وزن.....!!!!!!!!!!!