ايليا جون بزرگ مرد كوچك

درسهاي موسيقي بلز8-1

1391/4/19 4:25
نویسنده : ايليا جون
778 بازدید
اشتراک گذاری

درس اول

تمرين يكي ودوتايي وچهار تايي ها

 

درس دوم

صداي    خروسه   ميرسه    سركوه

 

درس سوم

فصل پاييزه       برگها ميريزه

دوناي بارون      پايين ميريزه

 

درس چهارم

روي بدنم  دست دارم

روي بدنم   پا دارم 

روي بدنم    سر دارم

روي بدنم    گوش دارم

روي بدنم  چشم دارم

روي بدنم   مو دارم

روي بدنم   لب دارم

روي بدنم   لپ دارم

 

درس پنجم

رفتم توي باغ     پروانه اومد

 

درس ششم

آسمون  ابرها      چه زيباست    هي

باغبون  گلها       چه زيباست     هي

 

درس هفتم

وقتي  خوشحالم     آواز ميخونم   

 

درس هشتم

دستاتو      ببر به بالا   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یسنا گلی
12 تیر 91 9:46
آفرین ایلیا جونممممممممممممممممممم.
تو بهترینیییییییی.

دوست دارم.بوسسسسسسسس


ممنون عزيزم شما لطف داريد:
مامان نازنین جون
12 تیر 91 11:26
افرین گلم...


ممنون عزيزم
مامان فرنيا
12 تیر 91 11:55
اينقدر دوست دارم صداي بلزت را بشنوم راستي از چه سني ميشه بلز را شروع كرد ميخوام فرنيا را بفرستم مثل شما ياد بگيره
من ميدونم زود كلاسهاي بلزت تمام ميشه و ميري سراغ فلوت


من ايليا رو 4ونيم سالگي كلاس بردم خيلي جاها ميگفتند سنش پايينه ونميتونه ولي استاد خودش كه تخصصشون موسيقي كودكانه بچه هاي سن پايين تر رو هم آموزش ميدادند وقبولش كردند
مامان ا تنا
12 تیر 91 15:24
افرین گلم هوراااااااااااااااااااا بهترین ها رو برات ارزو مندم


ممنون خاله جون ما هم بهترينها رو براي شما آرزومنديم

مام پارسا
12 تیر 91 17:51
هورااااااااااااااااااااااا ایلیا جونی باهوش و زرنگ


مام پارسا
12 تیر 91 17:51
کاش میشد یه روزی بلز زدنت رو از نزدیک ببینم و کیف کنم


ان شاالله به زودي كه همديگه رو ديديم براتون بلز ميزنم