ايليا جون بزرگ مرد كوچك

ايليا جون مرد بزرگ(ارديبهشت91)

1391/4/9 8:46
نویسنده : ايليا جون
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

من خيلي بزرگ شده ام ميدونيد چرا؟؟؟؟؟

براي اينكه تنها توي اتاقم ميخوابم وبراي وارد شدن به اتاق مامان وبابام در ميزنم واگر اجازه دادند وارد اتاقشون ميشم

غذاهامو خودم ميخورم البته گاهي اوقات كه ميخوام پادشاهي كنم به مامان جون ميگم ماماني ميشه لطفا شما به من غذا بديد .....

تنها به توالت ميرم وبراي شستن خودم از كسي كمك نميگيرم وقبل از بيرون اومدن از دستشويي دستهامو با مايع ميشورم

چون بچه هاي كوچولو رو خيلي دوست دارم مواظبشون هستم

امروزبعد ازكلاس موسيقي همراه بايكي ازدوستان همكلاسي ام به پارك آزادي رفتيم وبازي كرديم  

اين هم عكس دوستم سينا كه 4 ماه از من كوچيكتره

 

 

 

 

بعد از كلاسم با بابايي رفتم آرايشگاه وچون خيلي خسته بودم رو صندلي آرايشگاه موقع كوتاه كردن موهام خوابم برد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین جون
9 تیر 91 14:45
جیگرتو ...قشنگ خاله


زنده باشيد خاله جون مهربونم